וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים תיעדו עצמם מנקים את חדרם עם חולצות של אחים לנשק: "תודה על הסמרטוטים"

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 20:25

בתיעוד שפורסם ועורר סערה, נראים כמה חיילים בגזרת יהודה ושומרון משתמשים בחולצות של ארגון אחים לנשק כסמרטוטים לניקיון. החיילים הודו לארגון באירוניה על התרומה של החולצות ותקפו אותם: "נשמח לעצור כמה חברי של אחים לנשק אם נקבל את הפקודה"

בווידאו: "תודה על הסמרטוטים"- מילואימניק מנגב רצפה עם חולצת אחים לנשק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תיעוד חדש של חיילי מילואים בגזרת איו"ש יוצר סערה ברשת. בסרטון, תחת הכותרת: "תודה ל'אחים לנשק' על הסמרטוטים", תיעדו עצמם הלוחמים מנקים את רצפת חדרם עם חולצה של עמותת "אחים לנשק" ומכנים את חברי העמותה "סמרטוטים".

"טוב חברים צהריים טובים, אנחנו חיילי צה"ל קיבלנו תרומה יפה מאוד של סמרטוטים ואנחנו רוצים לנקות את החדר", פתח את הסרטון אחד הלוחמים וצילם את חולצת העמותה שאיתה הוא ניקה הרצפה. "אני רוצה להודות לחברי של אחים לנשק על הסמרטוטים", אמר.

פעילי "אחים לנשק" מפגינים בהפתעה בכיכר השבת בירושלים. אחים לנשק, אתר רשמי
"רוצים להודות לארגון אחים לנשק על הסמרטוטים". פעילי אחים לנשק במחאה בכיכר השבת בירושלים/אתר רשמי, אחים לנשק

"כמה שהם קרעו את העם, כמה שהם מחפשים כל סדק כדי להיכנס בו", האשים הלוחם, והוסיף: "אבל אנחנו מילואימניקים אמיתיים, לא אחים לנשק. עושים מעצרים בקלקילה. נשמח לעצור כמה חברי של אחים לנשק אם נקבל את הפקודה. רוצה להודות להם ולצרף פה את כל הסרטוטים לרצפה. אף אחד לא ילבש את זה".

תגובת דובר צה"ל תמסר לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully