וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רפיח עכשיו" - הפגנה מול בית רה"מ בירושלים בתמיכה בהמשך המלחמה

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 21:27

בהפגנת התמיכה במאמצי צה"ל ברצועה משתתפים מאות בני אדם. את ההפגנה מובילים לוחמי מילואים, משפחות שכולות והורים של חטופים הקוראים להמשך הלחימה עד לחיסול חמאס. אביו של חטוף הנמצא בעזה: "זו לא העת למחוות הומניטריות, להכות בחמאס עד הסוף"

בווידאו: עצרת בדרישה להשבת החטופים וחיסול החמאס. מול מעון רהמ ירושלים. 11.04.24/רוני כנפו

מאות מפגינים מתאספים קרוב לבית רה"מ ברחוב עזה בירושלים לקראת עצרת תמיכה במאמצי צה"ל ברצועה, בהובלת לוחמי מילואים, משפחות שכולות והורים של חטופים שקוראים לממשלה לא לעצור - ולהמשיך עד לחיסול חמאס, כולל לחימה ברפיח.

המפגינים נושאים שלטי "רק לחץ על החמאס יחזיר את החטופים", "דורשים ניצחון - רפיח עכשיו" ו-"בשביל החלום הציוני צריך לנצח את חמאס". זאת לצד עמדות הסברה ל"עזה החדשה" שקוראים להקים עיר יהודית בלב רצועת עזה בעקבות המלחמה.

עמדת הסברה ליוזמה להקמת עיר יהודית בלב עזה, 11 באפריל 2024. ינון שלום יתח, אתר רשמי
עמדת הסברה ליוזמה להקמת עיר יהודית בלב עזה, 11 באפריל 2024/אתר רשמי, ינון שלום יתח

פרידה מרציאנו, אימו של סמ"ר אליהו מרציאנו שנפל ב-7.10 דיברה במהלך העצרת ואמרה, "בשבועות האחרונים, לאחר שכוחותינו בעזה הגיעו להישגים משמעותיים, הלחץ הצבאי על החמאס הצליח להפחית משמעותית את ירי הטילים ומחבלי חמאס רבים נהרגו או נעצרו. בדיוק ברגע הקריטי הזה, במקום לסיים ולתת את מכת המחץ שבזכותה חמאס ייכנע, בדיוק בנקודה הקריטית הזאת, אנו עוצרים. ולא רק שעוצרים, יתרה מזאת אנחנו שולחים לחמאס קרש הצלה. אנו חייבים להמשיך ולסיים את אשר התחלנו ב-7 באוקטובר. זה הזמן שלנו להשלים את המלאכה, זה הזמן שלנו לנצח את הרוע".

צביקה מור, חבר פורום תקווה ואביו של איתן מור החטוף בעזה, אמר בעצרת: "אני קורא לראש הממשלה ושרי הקבינט: אנחנו נמצאים כאן בזכות אבות אבותינו שלא ויתרו ונלחמו על זכותנו לחיות כאן. אל תוותרו. זו לא העת למחוות הומניטריות. רק לחץ על החמאס ישיב את החטופים. אדוני ראש הממשלה, תכה בחמאס עד הסוף"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפגנת תמיכה בהמשך המלחמה בירושלים, 11 באפריל 2024. ינון שלום יתח, אתר רשמי
הפגנת תמיכה בהמשך המלחמה בירושלים, 11 באפריל 2024/אתר רשמי, ינון שלום יתח
ההפגנה למען המשך המלחמה בעזה, 11 באפריל 2024. ינון שלום יתח, אתר רשמי
ההפגנה למען המשך המלחמה בעזה, 11 באפריל 2024/אתר רשמי, ינון שלום יתח

איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל שנפל בעזה אמר: "התכנסנו למפגן של אחדות והצדעה לחיילי צה"ל שלוחמים בעזה, ולאלו שייכנסו שוב. מצדיעים לכל הפצועים שעוברים ימים של שיקום. עומדים כולנו יחד בקריאה ובדרישה ממשלת ישראל ורה"מ להשלים את מטרות המלחמה: ניצחון מוחלט, עכשיו עכשיו, והשבת החטופים בריאים ושלמים עכשיו. הקרבנו את היקר מכול. אנחנו אומרים בצורה ברורה: אסור לעצור את הלחימה. הפסקת הלחימה פירושה מתנה לאויבינו, והכשרת הקרקע לאסון נוסף בעתיד. לצערנו הרב יש תחושה בקרב העם כולו שיש דשדוש בלחימה. בשבועות האחרונים צפינו בהשתוללות של קבוצה קטנה שרוצה להחזיר אותנו לתקופה לפני שמחת תורה, תוך כדי שהם מנסים לשרוף את המדינה הקדושה שלנו. אותם אנשים מנסים לפלג ולהסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully