וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 46 מהשרון חשוד שפיתה ילדה בת 10 באמצעות סוכריות וביצע בה מעשים מגונים

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 17:16

הילדה התלוננה שהחשוד, אופיר עמר, ביצע את המעשים בכמה הזדמנויות. המשטרה חושדת שהיא אינה הקורבן הראשון של עמר, וקראה למי שיודע על קורבנות נוספים לדווח לתחנת המשטרה. עורך דינו של החשוד טען שמדובר באדם "עם פוסט טראומה, פגוע ראש שמעולם לא ישב בבית סוהר"

הצהרת תובע נגד גבר בן 64 החשוד בעבירות מין בילדים מפונים/דוברות המשטרה

אופיר עמר, בן 46, חשוד בביצוע מעשים מגונים בילדה במושב באזור השרון. על פי החשד, עמר נתן לילדה סוכריות ליד בית כנסת במושב כדי שתתקרב אליו ואז ביצע בה את המעשים. הילדה, בת 10, התלוננה שהחשוד ביצע בה את המעשים המגונים בכמה הזדמנויות. חוקרי תחנת שדות פתחו בחקירת הפרשה עם קבלת הדיווח על המעשה לפני כשבוע. עם התקדמות החקירה, ובמקביל להארכת מעצרו של עמר, התעורר חשד שזו אינה הפעם הראשונה שהוא ביצע את העבירה, ושיש ילדות נוספות שנפגעו על ידי מעשיו. המשטרה מבקשת מכל מי שיודע דבר על קורבנות נוספים לדווח לתחנת המשטרה.

אופיר עמר החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 10. דוברות משטרת ישראל
אופיר עמר החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 10/דוברות משטרת ישראל

לעמר אין עבר פלילי ועל פי דיווחים, הוא מתמודד עם עבר בריאותי ונפשי בעייתי. במהלך חקירתו הוא הכחיש את ביצוע העבירה על ידו. לאחר שמעצרו הוארך פעמיים, בית משפט השלום בפתח תקווה הורה שלשום על שחרורו למעצר בית תחת תנאים מגבילים. בתגובה לכך המשטרה הגישה ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, אך שם הוחלט רק להאריך את ימי מעצר הבית ולהותיר את יתר תנאי שחרורו כפי שנקבעו בבית משפט השלום. עורך דינו זאב וישניה אמר באחד מדיוני הארכת המעצר שמדובר ב"אדם עם פוסט טראומה, פגוע ראש, שמעולם לא ישב בבית סוהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully