וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

28 תינוקות הוברחו בתא מטען של אוטובוס בסין

23.3.2003 / 13:22

שוטרים מקומיים גילו את התינוקות, ממין נקבה, כשהן ארוזות במזודות וסובלות מקור; אחת מהן נמצאה מתה; גילן: ימים ספורים עד 3 חודשים; ייתכן שסוממו; הערכה: נמכרו על ידי משפחותיהן

עשרים ושמונה תינוקות ממין נקבה התגלו בסין כשהן ארוזות במזוודות בתא מטען של אוטובוס, שהיה בנסיעה ארוכת טווח בדרום מערב מדינה. התינוקות נמצאו ביום שלישי שעבר במהלך מבצע משטרתי שהתבסס על מידע מודיעיני. אחת התינוקות מתה כתוצאה מהקור העז במהלך הנסיעה. גם שאר התינוקות סבלו מקור, אולם נמסר כי הן הועברו לטיפול רפואי ומצבן הבריאותי של רובן טוב. מהמשטרה נמסר כי חלק מהתינוקות היו בנות ימים ספורים בלבד, וגילן של המבוגרות בהן לא עלה על שלושה חודשים. ייתכן שהתינוקות סוממו כדי שלא יבכו במהלך הנסיעה.

בבי.בי.סי דווח כי הפרשה פורסמה בעיתונות הסינית רק אתמול. לפי הדיווחים, האוטובוס שבו הובלו התינוקות נעצר בכביש המהיר בכניסה לעיר ביניאנג שבמחוז גואנצ'י, אחד המחוזות העניים בסין. "הן היו על האוטובוס במשך ארבע או חמש שעות עד שנמצאו", אמר גורם משטרה סיני. הוא סיפר כי בחלק מהמזוודות נארזו שתיים ואף שלוש תינוקות.

הגורם הוסיף כי עד כה נעצרו 20 בני אדם בחשד למעורבות בפרשה, רובם נשים בגיל העמידה מביאנג. "הם כנראה רצו לעשות קצת כסף", העריך. לדבריו, עד עתה לא הוגשו כל תלונות על תינוקות נעדרים. "יכול מאד להיות שהן נמסרו על ידי משפחתן. חוקי תכנון המשפחה הם נוקשים מאד, ויש סיכוי שהן חרגו ממכסת הילודה ומסרו את הבנות כדי להימנע מקנסות", אמר.

הברחות ילדים היא אחת הבעיות הקשות איתן מתמודדת סין. גם העובדה שמדובר בתינוקות ממין נקבה אינה מפתיעה, לאור ההעדפה הברורה שניתנת לתינוקות ממין זכר במדינה המאוכלסת בעולם. בחלק גדול מהמקרים נמכרות התינוקות למשפחות חשוכות ילדים. ילדות או נערות נמכרות ככלות לאיכרים זקנים, או לגברים הנשואים למספר נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully