וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף כניסה לנוציראת? צה"ל תוקף במחנה הפליטים מאז שעות הלילה

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 11:24

כוחות אוויר וקרקע פגעו בשורת יעדים במחנה, שבנמצא במרכז רצועת עזה וצה"ל נמנע מלהיכנס אליו עד כה. גורמי ביטחון טוענים: נהיה חייבים להיכנס פנימה כדי להילחם בגדודי חמאס שנותרו שם

תיעוד מפעילות צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

צה"ל על סף תמרון ללב מחנות מרכז רצועת עזה? גורמי ביטחון מדגישים היום (חמישי) כי כוחות הצבא יהיו חייבים להיכנס למחנות הנמצאים במרכז הרצועה, שאליהם נמנע מלהיכנס עד כה, כדי להילחם בגדודי חמאס שנותרו בהם. הדברים באים ברקע הדיווחים על ההפצצה במחנה הפליטים נוציראת, שבה נהרגו לפחות חמישה בני אדם.

לפני כחודש, בכיר חמאס מרואן עיסא חוסל בלב נוציראת בתוך מנהרה. לפי הערכות, הוא נשלח אל המחנה ממקום מסתור אחר כדי לשמור על מורל המחבלים וכדי למנוע התפרקות של הגדודים עד כדי כניעה. בשבועיים האחרונים צה"ל תקף מהאוויר ומהקרקע כמה יעדים ממוקדים בתוך מחנה הפליטים, והלילה החל מחצות כוחות הביטחון תקפו שורה של יעדים נוספים בתוך המחנה ובשוליו. יחד עם זאת, הכוחות טרם פלשו פנימה, אל לב המחנה.

לפי הדיווח האחרון, צה"ל הרג בתקיפת המבנה הבוקר חמישה מחבלים שזהותם בשלב זה לא ידועה. במקביל, במספר מקומות בפאתי המחנה יש חילופי אש עם כוחות צה"ל שמתמרנים במרחב. בשלב זה, מדובר במוקד הלחימה העיקרי ברחבי הרצועה. לפי דיווחים שונים, משעות הלילה נהרגו כעשרה מחבלים בכל רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully