וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות הידיעות האיראנית עדכנה על סגירת המרחב האווירי בטהרן - והסירה את הדיווח

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 2:00

חברת החדשות "מאהר" דיווחה על סגירת המרחב האווירי בבירת איראן "בשל תרגילים צבאיים", וציטטה את שר ההגנה האיראני. הדיווח, שהגיע בצל המתיחות האזורית הרבה, מאז התקיפה הישראלית בלב דמשק שבה נהרג בכיר משמרות המהפכה, הוסר זמן קצר לאחר מכן

התקיפה שבה חוסל בכיר משמרות המהפכה בדמשק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סוכנות הידיעות האיראנית "מאהר" ציטטה הלילה (חמישי) את שר ההגנה האיראני, מוחמד רזא אשתיאני, שטען כי הושעתה כל התנועה האווירית מעל הבירה טהרן, החל מחצות (שעון מקומי), בשל "תרגילים צבאיים".

אולם באופן תמוה, זמן קצר לאחר מכן, סוכנות הידיעות האיראנית הסירה את הדיווח מחשבון ה-X שלה, והכחישה את פרסומו.

בתוך כך, חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה אמש כי השעתה את כל הטיסות שלה לטהרן וממנה - מה-6 ועד ה-11 באפריל "בשל המצב הנוכחי במזרח התיכון". "אנו עוקבים כל הזמן אחר המצב במזרח התיכון ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות. בטיחות הנוסעים ואנשי הצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של לופטהנזה", אמר דובר החברה לסוכנות הידיעות רויטרס.

נשיא איראן איברהים ראיסי בנאום לרגל השנה החדשה, 21 במרץ 2024. רויטרס
״הפשע הפחדני הזה לא יישאר ללא תגובה". הנשיא ראיסי/רויטרס

המתיחות האזורית רשמה שיא בימים האחרונים מאז התקיפה הישראלית בלב דמשק - שבה נהרגו 7 אנשי משמרות המהפכה ובהם מפקד כוח קודס בלבנון ובסוריה, מוחמד רזא זאהידי. לטענת טהרן, התקיפה כוונה נגד מבנה במתחם השגרירות האיראנית במדינה.

לאחר התקיפה, המועצה לביטחון לאומי באיראן התכנסה בהשתתפות הנשיא איברהים ראיסי וקיבלה החלטות בנושא התגובה לחיסולים - שהיוו עליית מדרגה בהתקפות נגד יעדים איראניים בסוריה. "אחרי שנכשלו בהרס חזית ההתנגדות, המשטר הציוני החזיר את ההתנקשויות העיוורות אל סדר היום כדי להציל את עצמו", אמר הנשיא איברהים ראיסי. "הוא חייב לדעת שהוא לעולם לא ישיג את מטרותיו ושהפשע הפחדני הזה לא יישאר ללא תגובה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ההרס בזירת התקיפה בדמשק, שבה חוסל בכיר במשמרות המהפכה של איראן. רויטרס
ההרס בזירת התקיפה בדמשק, שבה חוסל בכיר במשמרות המהפכה של איראן/רויטרס

שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדאללההיאן, חזר על האיומים בתגובה למתקפה הישראלית בלב דמשק שלשום בעת ביקורו בבירת סוריה בתום מפגש עם ראשי המשטר. החשש בישראל הוא שהאיראנים נערכים למתקפה רחבה שתסב נזק והרוגים לעורף הישראלי מאחר ובראייתם ישראל פגעה בקונסוליה שבה שהה זאהדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully