וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין נציג משפחות חטופים לח"כ כסיף: "למה להכניס שרץ להיכל?"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 14:55

דני אלגרט, אחיו של איציק החטוף בעזה, דיבר בכנס השדולה למען החטופים בכנסת. במהלך דבריו נכנס ח"כ כסיף לדיון, ואלגרט התרעם על כך בקול: "למה לעצבן אותנו?". בתגובה אמר לו כסיף: "אל תקרא לח"כ שרץ, חצוף". נציגים אחרים ממשפחות חטופים דחקו באלגרט להפסיק

מהומה בכנסת: עופר כסיף הורד מהדוכן והוצא בכוח מהמליאה/דוברות הכנסת

עימות בין נציג של משפחות החטופים לבין ח"כ עופר כסיף ארע היום (רביעי) בכנס השדולה למען החטופים בכנסת. הנציג, אחיו של החטוף איציק אלגרט, דני, דיבר בדיון, כשלפתע הצטרף אליו ח"כ כסיף. בעקבות זאת אמר עליו אלגרט: "הוא שייך לשדולה? למה לעצבן אותנו? למה להכניס שרץ להיכל". ח"כ כסיף הגיב על כך ואמר: "אל תקרא לח"כ שרץ, חצוף".

נציגים אחרים ממשפחות חטופים דחקו לאחר מכן באלגרט להפסיק: "הוא חבר כנסת, די דני. תן לנו לגמור את הדיון".

קודם לכן האשים אלגרט את הכנסת בניתוקה: "תגידו ביום העצמאות 'לתפארת מדינת ישראל' עם אולם ריק מול המצלמות. תחגגו את יום העצמאות, בלי עם ישראל. גאונות. איזה פתרון יצירתי, מאיפה הביאו את היכולת הזאת לחשוב על משהו כזה יצירתי, טקס יום העצמאות בלי העם. עם מי תחגגו? עם שרה וביבי צוחקים בשורה הראשונה? תדעו לכם שאם אתם יוצאים מפה כמו שנכנסתם לפה היום - אתם לא שווים כלום. תסתכלו במראה".

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, בהצהרה לתקשורת. כאן 11, אתר רשמי
דני אלגרט/אתר רשמי, כאן 11
עופר כסיף, 12 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
ח"כ עופר כסיף/ראובן קסטרו

בדיון אמר גל הירש למשפחות: "רציתי שתדעו שאנחנו הופכים כל אבן ועושים כל מה שאנחנו יכולים ומצליחים על מנת להחזיר אותם הביתה כבר חצי שנה. גם הלילה סיימנו דיונים בקבינט בשב"כ ובמוסד ובכל מערכת הביטחון, ואנחנו עושים הכול".

השדולה בראשות ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד וח"כ שלי מירון מיש עתיד התכנסה בנוכחות נציגי משפחות חטופים וחברי הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully