וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשלום הוא בשבילי: עובדת בבי"ס בירושלים חשודה בזיוף מסמכים עבור הטבות אישיות

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 15:12

תושב העיר נעצרה בחשד שמעלה בתשלומי הורים לביה"ס וזיוף מסמכים בהיקף של יותר ממאה אלף שקלים .על פי החשד היא זייפה מסמכים אודות מצבה ומצב משפחתה כדי לקבל במרמה הטבות שונות

יום היערכות להורים בבית ספר בשדרות/אבי רוקח

המשטרה עצרה לחקירה עובדת בבית ספר בירושלים, בחשד שמעלה בתשלומי הורים לביה"ס וזייפה מסמכים עבור הטבות אישיות שהיא לא זכאית להן, והכל בהיקף של יותר ממאה אלף שקלים.

לפני כשבועיים התקבלה תלונה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים מעיריית ירושלים, על חשד למעילה בכספים וזיוף בבית ספר בעיר, זאת לאחר שהתגלו אי סדרים בביקורת שנערכה מטעם העירייה בבית הספר. על פי החשד העובדת, תושבת העיר, זייפה מסמכים אודות מצבה ומצב משפחתה כדי לקבל במרמה הטבות שונות.

בעקבות התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידת ההונאה של משטרת מחוז ירושלים, ובשבועיים האחרונים אספו החוקרים ממצאים וראיות שחיזקו את החשדות נגדה, והצביעו על היקף המעילה והמרמה - למעלה ממאה אלף שקלים.

כיתה ריקה. דוד כהן, פלאש 90
כיתה ריקה/פלאש 90, דוד כהן

אתמול עברה החקירה המשטרתית לשלב הגלוי, ובלשי ימ"ר ירושלים עצרו את החשוד בביתה. היא נלקחה לחקירה ביחידת ההונאה במחוז ירושלים בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, זיוף והלבנת הון.

מעיריית ירושלים נמסר: "לפני מספר שבועות, בעקבות ביקורת שערך מינהל החינוך בעיריית ירושלים, עלו חשדות לאי סדרים של העובדת. בהחלטת ראש מנהל החינוך בירושלים ובהתייעצות עם מבקרת העירייה הוגשה כנגדה תלונה במשטרה. הנושא נמצא בחקירת משטרה, והעירייה תפעל בהתאם לממצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully