וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של דרעי מגינה על נתניהו: "לא מונע עסקה משיקולים פוליטיים"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 10:05

בריאיון עמה הדפה יפה דרעי את הטענות נגד רה"מ: "לא מציעה לאף אחד להיות שם בקבלת ההחלטות הגורליות האלה". בנוסף התייחסה למחאות נגד הממשלה, ואמרה כי הן פוגעות ביכולת להשיב את החטופים: "זה רק מיעוט קולני אחראי לזה. המשפחות צועקות שיפסיקו לייצג אותן בצורה הזו"

הפגנה מול ביתו של אריה דרעי בקריאה לבחירות ושוויון בנטל, 1 באפריל 2024/לפי סעיף

יפה דרעי, רעייתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, יצאה הבוקר (רביעי) להגנתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמרה כי הוא לא מונע עסקת חטופים משיקולים פוליטיים. בראיון לתוכנית "שמונה אפס אפס" ברדיו החרדי קול ברמה אמרה: "אני לא מקבלת את הדברים האלה. יש להם אחריות גדולה ואני לא מקנאה בהם ולא מציעה לאף אחד לרצות להיות שם בקבלת ההחלטות הגורליות האלה".

דרעי התייחסה למחאות נגד הממשלה ולשיח התקשורתי נגד נתניהו והוסיפה: "אנחנו רואים את מה שקורה בחוץ, ברור שיש גורמים פוליטיים שמלבים את השיח, יש אינטרסים רבים מסביב. נגד נתניהו, זה ברור". היא אמרה כי זה פוגע ביכולת להשיב את החטופים ומחליש את ישראל בזירה הבינלאומית: "זה פספוס כי אנחנו מפסידים הרבה, משפחות החטופים מפסידות הרבה. הן מבינות שההסתה והפילוג הם לא לטובתם והן צועקות שיפסיקו לייצג אותם בצורה כזאת. מכל הפילוגים האלה לא תצא הישועה. אם היינו יחד - גם חמאס היו מפחדים וכל העולם היה שותק, גם ביידן וכל ארה"ב, גם אלה שלא אוהבים אותנו היו רואים שאנחנו יד אחת - היינו מנצחים. אבל כשהם רואים מה קורה אצלנו?".

יפה דרעי, 13 בנובמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
יוצאת להגנת נתניהו. דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

דרעי נשאלה על העימות הפומבי עם ארה"ב וקישרה את חוסר האחדות בעם: "אין ספק. הם רואים בדיוק את הפילוג בתוכנו, שומעים את הקולות, והם חיים את מה שקורה פה בתוכנו. ואני מתפלאה איך אחרי מה שקרה לנו - איך אנחנו עוד ממשיכים? זה לא ציבור מאוד גדול, זה מיעוט יחסית אבל זה מיעוט קולני ואקטיבי וזה לא פשוט. הרבה משפחות של חטופים שאני בקשר איתן כואבים וזועקים את המצב הזה". ביחס לעסקת חטופים אמרה: "יש עדיפות להביא את כולם יחד, אפילו במחירים לא פשוטים" אך ציינה כי היא לא הכתובת לכך וסייגה כי לא תמיד הכל אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully