וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר קטלני בדרכים: 3 הרוגים בשתי תאונות ביהודה ושומרון

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 7:56

בתאונה אחת נהרגו גבר ואישה בכביש 1 סמוך למחלף נבי מוסא. השניים נהרגו בתאונה עצמית של רכבם. בתאונה שנייה נהרג צעיר בן 24 בהתנגשות שני כלי רכב ליד צומת תפוח, גבר בן 42 נפצע בינוני ופונה מהמקום

צעירה בת 22 נהרגה מפגיעת אופנוע סמוך לרחובות/מד"א

שלושה בני אדם נהרגו הבוקר (רביעי) בשתי תאונות דרכים ביהודה ושומרון, שניים מהם בכביש 1 ליד ים המלח וצעיר בן 24 בתאונה סמוך לצומת תפוח.

בתאונה ליד ים המלח נהרגו גבר ואישה. השניים נהרגו בתאונת דרכים עצמית של רכב פרטי בכביש 1 לכיוון מזרח, סמוך למחלף נבי מוסא. רכבם התנגש באזור השלט של גובה פני הים במקום. צוותי הרפואה שהוקפצו לזירה קבעו את מותם, ובוחני תנועה של מחוז ש"י החלו בחקירת נסיבות התאונה.

פראמדיק מד"א נתן הרון סיפר: "הרכב היה הפוך עם פגיעות פח מאוד קשות. גבר ואישה היו בתוכו כשהם מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

תאונת דרכים עצמית של רכב פרטי בכביש 1 לכיוון מזרח, 10 באפריל 2024. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה בכביש 1, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

מאוחר יותר נהרג צעיר כבן 24 בהתנגשות בין שני רכביםבכביש 505 סמוך לצומת תפוח. בנוסף נפצע בתאונה גבר כבן 42 במצב בינוני.

פראמדיקית מד"א מרים שרביט וחובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א מורן אבו שקארה סיפרו: "ראינו תאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב. צעיר כבן 24 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. פצוע נוסף כבן 42 היה בסמוך לרכבים כשהוא בהכרה וסובל מחבלה בבטן. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו בינוני."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מוקדם יותר הלילה ארבעה בני אדם נפצעו בתאונה בין שני כלי רכב בדרך הציונות באריאל. צוות מד"א פינה מזירה את הפצועים, צעיר כבן 20 במצב בינוני ושלושה נוספים במצב קל.

לאחר מכן דווח על רוכב אופנוע בן 25 שנפגע באורח קשה מרכב בכביש 5 סמוך למחלף מורשה. צוות מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully