וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהודי פלסטיני": תעודת הזהות החריגה שהציג המפגין למשטרה

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 18:29

חרדים קיצוניים הפגינו בירושלים נגד המדינה, אחזו דגלי פלסטין וקראו אל עבר השוטרים "נאצים". אצל אחד החשודים נמצאה "תעודת לא יוכרע", בה מציג את עצמו כיהודי פלסטיני המתנגד להנהגה הישראלית. בתעודה נראות תמונות ילדים חרדים מחזיקים דגלי פלסטין ולובשים כאפיות

מפגינים חרדים חוסמים צומת בירושלים במחאה נגד ההצהרות לקדם גיוס חרדים לשירות בצה"ל/דוברות המשטרה

חרדים קיצוניים נעצרו היום (שלישי) במהלך הפגנה נגד ישראל. אחד החשודים הציג לשוטרים "תעודת זהות" בה הם מצד את עצמו כ"יהודי פלסטיני". בתעודה, אשר נקראת "תעודת לא יוכרע" נכתב כי המציג "עומד במסירות נפש נגד כל הנהגה תחת שם ישראל" .

מוקדם יותר היום, פיזרו כוחות המשטרה התפרעות אלימה במהלך תהלוכה שלא תואמה עם הרשויות, מעין יעקוב עד כיכר השבת בירושלים. במהלך התהלוכה, חרדים קיצוניים הניפו נגדי אש"ף ושלטים נגד מדינת ישראל.

מפגינים חרדים אנטי ציונים. דוברות משטרת ישראל
"יהודי פלסטיני", התעודה שהציג המפגין למשטרה/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי המשתתפים בתהלוכה החלו להתפרע באופן אלים, לתקוף שוטרים, לחסום כבישים ולהשליך על הכוחות חפצים, בהם אבנים, וגרמו נזק לרכב משטרתי. כמו כן, קראו המפגינים קריאות "נאצים" אל עבר השוטרים, והציתו שני פחי אשפה. השוטרים עצרו במקום שני חשודים.

עם מעצרם, הציג אחד החשודים בפני המשטרה תעודה בשם "תעודת לא יוכרע". בתוך התעודה נראים תמונות של ילדים חרדים המחזיקים דגלי פלסטין, ונראה תמונה של דגל פלסטין עליו הכיתוב "יהודי פלסטיני".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מפגינים חרדים אנטי ציונים. דוברות משטרת ישראל
"תעודת לא יוכרע" שהציג המפגין/דוברות משטרת ישראל

במלל התעודה נכתב כי "תעודה זו מראה כי הנ"ל הינו יהודי המאמין שהתורה הי השלטת על חיי הפרטיים. מוכן לעמוד במסירות נפש נגד כל הנהגה תת שם ישראל שלא מכירה בסמכות תורתנו הקשודה". כמו כן, לתעודה צורך ציטוט מתוך מגילת אסתר: "ומרדכי לא יוכרע ולא ישתחווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully