וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שחברתו חתכה את איבר מינו חזר אליה והסכים שזה הגיע לו

17.4.2024 / 0:02

גילברטו דה אוליביירה תכנן להינשא לדאיינה סוס סנטוס בתחילת השנה אך אחרי שהיא גילתה שהוא בגד בה עם אחייניתה הצעירה, היא חתכה את איבר מינו בנקמה. כעת מתברר שגילברטו ביקש סליחה וחזר לזרועותיה

טריילר לדוקו על לורנה בוביט, שכרתה את איבר המין של בעלה/Lorena - Official Trailer | Prime Video

אומרים שיש מעשים שאי אפשר לסלוח עליהם. על אף שהמקרה הבא נראה כמו אחד כזה, מתברר שגם על המעשה הנורא מכל ניתן להתגבר. גילברטו נוגיירה דה אוליביירה בן ה-39 תכנן להינשא לדאיינה סוס סנטוס בת ה-34 בתחילת השנה הזאת, אך האירוע בוטל לאחר שהיא חתכה את איבר מינו באקט של נקמה אחרי שגילתה שהוא שכב עם אחייניתה בת ה-15. כעת, כך מתברר, הם שוב ביחד. היא סלחה לו על הבגידה - שזה אולי עוד משהו שאפשר להבין - והוא סלח לה על זה שהיא חתכה את איבר מינו והורידה אותו בשירותים. כאן, גבר, יש לך בעיה קטנה.

הבשורה על הקאמבק של הזוג המטריד הזה זעזעה את הקהל הברזילאי שלא האמין שגילברטו חזר לאישה שסירסה אותו לכל החיים. הסיפור החל בדצמבר האחרון כשלדאיינה נודע שביום הולדתה החבר שלה בגד בה עם לא אחרת מאשר אחייניתה הקטינה. במקום להתעמת איתו ולהגיד לו שהיא מודעת למעשיו, היא תכננה נקמה כואבת במיוחד. היא התלבשה בהלבשה תחתונה סקסית במיוחד, הפשיטה את גילברטו, עמעמה את האורות ואז השתמשה בגומייה כדי לתפוס את איבר מינו לפני שחתכה אותו עם סכין גילוח.

דאיינה אפילו צילמה את האיבר הכרות ושלחה את התמונה לקבוצת הוואטסאפ המשפחתית של גילברטו - לפני שהורידה אותו באסלה כדי למנוע חיבור שלו מחדש. היא הודתה במעשיה במשטרה ובעקבות כך נעצרה, כך מדווח ה"דיילי סטאר". על אף שעבר מספר ניתוחים, גילברטו לא החלים לחלוטין ובסופו של דבר יזדקק לפין תותב. עם זאת, למרות שטען בעבר שיש לאסור את חברתו דאיינה, נראה שהוא כעת חזר לזרועותייה.

האהבה מנצחת?

בעיתון הבריזלאי O Globo פרסמו מכתבים שהוחלפו בין בני הזוג וחשפו כי הוא פנה אליה ב-15 במרץ כדי לשאול לשלומה. הוא לא האמין כשהיא שלחה לו מכתב תגובה מהכלא, בו היא ממתינה למשפטה. דאיינה כתבה מכתב מכל הלב ובו נאמר: "אני לא מאמינה שקיבלתי מכתב ממך. שמחתי מאוד... כי חשבתי שלעולם לא יהיה לי שום קשר איתך שוב".

היא סלחה לגילברטו על שבגד בה, ביקשה גם היא את סליחתו ונשבעה: "נבנה מחדש את חיינו כשאצא מכאן". במכתב היא גם שפכה אור על המציאות העגומה של חיי הכלא. היא חשפה שהיא לובשת את אותם המכנסיים במשך חודשיים ומסרבת לעבוד על מנת להימנע מבדיקה גופנית של הסוהרים שתחשוף שאין לה בגדים.

בתגובתו, גילברטו אכן סלח לה וכתב: "אילו יכולתי, תאמיני לי, הייתי מתחלף איתך, כי אני אוהב אותך הרבה מעבר לטרגדיה שהתרחשה בחיינו".


עוד בנושא:
"גזרה" את איבר מינו של החבר כשהבינה כמה נשים היו לו לפניה

"בעלי בגד בי עם אמא שלי - וזה אפילו לא החלק הכי גרוע בסיפור"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

במחווה יוצאת דופן, בעיקר לאור מצבו, הוא הציע 40,000 ריאל ברזילאי (קצת פחות מ-30 אלף שקלים) כדי לסייע בהוצאות המשפט שלה לקראת משפטה שייערך ב-24 באפריל, בו היא עלולה לעמוד בפני עונש מאסר של עד 12 שנים. גילברטו שוחח עם O Globo על מצבו והודה שאכן שכב עם אחייניתה בת ה-15 של חברתו ביום ההולדת שלה (גיל ההסכמה בברזיל עומד על 14).

הוא אמר: "אם לא הייתי מקיים יחסי מין עם האחיינית שלה ביום ההולדת של חברתי, כל זה לא היה קורה. דאיינה היא אישה נפלאה ואוהבת, שאוהבת אותי מאוד. לא הגיע לה שיבגדו בה ככה. היא נחשפה לכל המדינה... לא אכפת לי מה אחרים חושבים. מה שבאמת חשוב זה איך אני מרגיש כלפיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully