וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמלה האריס תיפגש עם משפחות החטופים האמריקנים

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 7:54

בכיר בבית הלבן מסר כי סגנית הנשיא תביע את תמיכתה בבני המשפחות ותעדכן אותם על המאמצים האמריקנים להשגת עסקת חטופים. מדובר בפגישה השנייה של האריס עם משפחות החטופים האמריקניות מאז פרוץ המלחמה. זאת, ברקע הצהרת חמאס כי הם "דנים בהצעת המתווכות"

בווידאו: ביידן במסר לישראל: סיוע הומניטארי לעזה לא יכול להיות קלף מיקוח/צילום: רויטרס

סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס תיפגש היום (שלישי) עם בני המשפחות של החטופים האמריקנים שמוחזקים בשבי חמאס. בכיר בבית הלבן אמר לוואלה שסגנית הנשיא תביע את תמיכתה בבני המשפחות ותעדכן אותם על מאמצי הממשל האמריקני להשיג עסקת חטופים.

זו הפגישה השניה בין האריס לבני המשפחות של החטופים האמריקנים, כשהפגישה הקודמת התקיימה ב-27 באוקטובר. האריס קיימה שיחות טלפון עם החטופים ששוחררו בחודש נובמבר וכן עם הוריו של איתי חן שצה"ל הכריז על מותו לפני כמה שבועות.

קמלה האריס. רויטרס
סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס/רויטרס

אתמול, נפגשו בני המשפחות של החטופים האמריקניים עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ייק סאליבן. היועץ הדגיש בפני המשפחות כי הנשיא ביידן מחויב לעשות הכל כדי להחזיר את כל החטופים האמריקנים - אלה שבחיים ואלה שנרצחו - בחזרה הביתה, כך לפי הודעה מטעם המשפחות. מדובר בפגישה השביעית במספר בין סאליבן לבין בני משפחות החטופים האמריקנים מאז ה-7 באוקטובר.

פגישת משפחות החטופים מגיעה ברקע הודעת חמאס כי הם "דנים בהצעת המתווכות לעסקת חטופים". ארגון הטרור מסר במהלך הלילה כי קיבלו את העמדה הישראלית מהמתווכים המצרים והקטארים. "למרות שאנחנו רוצים להגיע להסכם שיסיים את התוקפנות, העמדה הישראלית נותרה סרבנית ואינה נותנת מענה לדרישותינו" מסר הארגון, "למרות הסרבנות הישראלית הנהגת חמאס תדון בהצעה בצורה אחראית וכשתסיים תעדכן את המתווכים בתשובתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully