וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד תושב ירושלים שייצר וחילק מטעני צינור

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 1:22

כתב אישום הוגש נגד מוחמד מחיסן בגין קשר עם ארגוני טרור, ייצור וחלוקה של מטעני צינור, בקבוקי תבערה, זיקוקים ועוד. מחיסן חשוד כי בכמה מקרים שונים, הגיע להפגנות אלימות, יידה מטענים אל עבר כוחות הביטחון, וחילק זיקוקים למתפרעים נוספים

בווידאו: תיעוד ממעצרם של חשודים בגין הסתה, תמיכה בטרור וירי זיקוק בשטח הר הביתה/צילום: דוברות משטרה

פרקליטות המדינה הגישה אתמול (שני) כתב אישום נגד מוחמד מחיסן מירושלים, בגין קשר עם ארגוני טרור, יצירת מטעני חבלה, וזריקת זיקוקים ובקבוקי תבערה אל עבר כוחות הביטחון במהלך הפגנות. כתב האישום מייחס למחסן עשרה אישומים בעבירות שונות.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד פועה בן טוב מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), עולה כי מחיסן ייצר והחזיק בביתו מטעני צינור, בקבוקי תבערה, ואף היה בקשר עם גורם ממנו קיבל דגלים של הג'יהאד האסלאמי וזיקוקים לטובת שימוש בהפגנות. עוד נמסר בכתב האישום כי מחיסן חילק את הזיקוקים ואת בקבוקי התבערה בהפגנות, כמו גם השתמש בזיקוקים להכנת מטען צינור.

תמונות מטעני הצינור, הסכינים והציוד שהיו בתיק המחבל מהרכבת הקלה והבגדים אותם לבש ביום מעצרו. חטיבת דובר המשטרה
מטען צינור/חטיבת דובר המשטרה

ביומה הראשון של מלחמה חרבות ברזל, הכין מחיסן מטען צינור, לקח אותו להפגנות האלימות בשכונת עיסאוויה, והשליך אותו אל עבר מכת"זית. שלושה ימים לאחר מכן, בהפגנה נוספת, יידה מטען צינור אל עבר ג'יפ משטרתי. במקרה אחר, הכין עם אנשים נוספים 50 בקבוקי תבערה, אותם יידה אל עבר כוחות הביטחון.

נוסף אל כך, בחודש הרמאדן בשנה שעברה, שהה מחיסן יחד עם אחרים במסגד הסמוך למסגד אל-אקצא, בו התבצרו באותה עת מאות אנשים. באותו הבוקר, ירה זיקוקים אל עבר כוחות הביטחון. עוד לקח חלק גם בהתפרעויות שהתרחשו באוקטובר 2022, לאחר פיגוע הירי שביצע המחבל עודיי תמימי, ובו נהרגה החיילת נועה לזר.

כתב האישום מייחס למחיסן שנים עשרה אישומים בעבירות מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, מעשה טרור של ניסיון הצתה, הזדהות עם ארגון טרור, עבירות בנשק, התפרעות, ניסיון תקיפת שוטר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully