וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה בביקורו בגרמניה על עסקת החטופים: "אלו רגעים מתוחים בהם צריך להתנהל בעצבי ברזל"

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 20:35

בביקור המדיני הודה יו"ר הכנסת להנהגתה של המדינה על תמיכה בישראל לאורך המלחמה. הוא הדגיש כי ישראל "מתקרבת לרגעי ההכרעה מול חמאס", וכי המשך תמיכת גרמניה הינה קריטית

אוחנה על האיומים שנשלחו לח"כים: "החמורים, המטרידים והמשמעותיים ביותר שראיתי"/יהודה גרובייס

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה התייחס היום (שני) לעסקת חטופים המתגבשת בקהיר, ואמר: "מולנו מצוי אויב ציני ואכזר, שכבר נקט בעבר בשקרים ובמניפולציות רגשיות. אלו רגעים מתוחים בהם צריך להתנהל בעצבי ברזל". את הדברים אמר בביקור רשמי בגרמניה, בו הודה גם להנהגתה על תמיכתה בישראל לאורך מלחמת חרבות ברזל.

בביקור שנערך היום נפגש אוחנה עם נשיא גרמניה, פרנק וולטר שטיינמאייר, ועם נשיאות בתי הנבחרים בגרמניה, הבונדסטאג והבונדסראט. בארמון הנשיאות הגרמני אמר יו"ר הכנסת למארחו: "אתמול מלאה חצי שנה ליום השחור ביותר לעם היהודי מאז השואה.

"מהיום הראשון למלחמה, הוכחתם ש'לעולם לא עוד' אינה אמירה ריקה מתוכן ועמידתכם האיתנה לצידה של ישראל בשעותיה הקשות מהווה ביטוי של שותפות אמת שאינה מובנת מאליה במורכבות היחסים ההיסטורית שבין העמים".

בהקשר זה הדגיש אוחנה כי: "ישראל מתקרבת לרגעי ההכרעה במלחמה מול חמאס. המשך תמיכתה המלאה והבלתי מתפשרת של גרמניה בזכותה של ישראל להגן על אזרחיה הפכה בימים אלו לקריטית יותר מתמיד להשגת היעד הזה".

ביקור של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בגרמניה, 8 באפריל 2024. בועז ארד - שגרירות ישראל בגרמניה, אתר רשמי
ביקור של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בגרמניה, 8 באפריל 2024/אתר רשמי, בועז ארד - שגרירות ישראל בגרמניה

נשיאת הבונדסטאג, בארבל באס, אמרה בהצהרתם המשותפת: "חטופים רבים עדיין מצויים בשבי חמאס. זה בלתי נסבל עבור משפחותיהם וקרוביהם. על חמאס להניח את נשקו ולשחרר את החטופים". היא הוסיפה, "מתקפת הטרור של חמאס היתה ברברית. תגובתה של ישראל מובנת. אולם אנחנו מביטים בדאגה על המצב בעזה".

באס התייחסה גם לתופעות אנטישמיות ואמרה: "התקריות האנטישמיות בגרמניה עלו. זאת תופעה מבישה. אנחנו שואלים את עצמנו איך זה קורה שיהודים מפחדים כאן שוב. אסור לאף אחד להתעלם. עלינו לעבוד על כך ביחד. "לעולם לא עוד" זה עכשיו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ביקור של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בגרמניה, 8 באפריל 2024. בועז ארד - שגרירות ישראל בגרמניה, אתר רשמי
ביקור של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בגרמניה, 8 באפריל 2024/אתר רשמי, בועז ארד - שגרירות ישראל בגרמניה

מחר צפוי אוחנה להשתתף בדיון מיוחד של ועדת החוץ של הבונדסטאג, שבפניה יופיעו גם נעמה ויינברג, בת דודתו של איתי סבירסקי, שנחטף ונרצח בשבי החמאס, ואלון גת, שאחותו כרמל עדיין בשבי. כמו כן ייפגש עם יו"ר האופוזיציה פרידריך מרץ.

ביום רביעי ימריא יושב ראש הכנסת לצרפת, להמשך פגישות מדיניות ופרלמנטריות. לפגישות יצטרפו אילת ויאיר סמרנו, אמו ואחיו של יונתן, שנחטף מהמסיבה ברעים ונרצח על ידי חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully