וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל הודה בחקירה: שיקרנו כשאמרנו שרקטה ישראלית פגעה בבית החולים

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 21:09

טארק סלמי עודה אבו שלוף נעצר במבצע של צה"ל ושב"כ בשיפא, הובא לחקירה ביחידה 504 והודה איך מעבירים מחבלים באמצעות אמבלונסים. על הרקטה שפגעה בבית החולים אל-מעמדאני בתחילת המלחמה: "זאת הייתה רקטה מקומית, אמרנו שהיא ישראלית"

דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד בחקירה באמ"ן: "ארגוני טרור משתמשים בבתיה"ח ברצועה"/דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם הערב (שני) את חקירתו של דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד האסלאמי, טארק סלמי עודה אבו שלוף בעזה של יחידה 504 באמ"ן ובה הוא מודה על השימוש של ארגוני הטרור בבתי החולים בעזה ואף בדה את סיפור הרקטה שפגעה בבית החולים בתחילת המלחמה.

במהלך החקירה, ציין טארק פרטים משיטת העבודה של ארגוני הטרור ברצועה מול התקשורת הערבית והבינלאומית בדגש על יצירת מצגי שווא ושקרים על המתחרש ברצועה. כמו כן, הודה טארק לראשונה שהפיצוץ בבית החולים "אלמעמדאני" בתחילת המלחמה נגרם מפיצוץ רקטה של הגא"פ ושהארגון בחר לשקר ביודעין ולהאשים את ישראל באחריות לאירוע. טארק פעל וקידם פעולות הסתה ותעמולה מתוך בית החולים שיפא, ומעיד על שימוש במתחם ובציוד רפואי למטרות טרור, כדוגמה אמבולנסים לשינוע בכירים מארגוני הטרור אל תוך ומחוץ לבית החולים.

דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד בחקירה באמ"ן: "ארגוני טרור משתמשים בבתיה"ח ברצועה". דובר צה"ל
דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד בחקירה באמ"ן: "ארגוני טרור משתמשים בבתיה"ח ברצועה"/דובר צה"ל

"בתחילת המלחמה, נכון שנפלה רקטה בבית החולים אל-מעמדאני? זאת הייתה רקטה מקומית, אמרנו שהיא ישראלית", הודה בחקירתו. "כדי שנמחק את הסיפור הזה, הארגון עשה כמה מהלכים, הוא פברק סיפור שהרקטה היא של 'הכיבוש' ושהמטרה הייתה הבניין (בית החולים). הם הסתמכו על העיתונות הבינלאומית, ואחרי זה פרסמו את זה לכל העולם".

במהלך המבצע הממוקד של צה"ל ושב"כ בבית החולים שיפא נעצרו יותר מ-500 מחבלים שמשויכים לארגוני טרור ברצועה, והועברו להמשך חקירה ביחידה 504 באמ"ן ובשב"כ, ביניהם בכירים ומוקדי ידע בארגוני הטרור ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully