וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרסומים ברשת: כוכב רשת מוכר נעצר בחשד לאונס

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 12:48

המעצר הגיע בתום חקירה סמויה של מספר שבועות, לאחר שכמה נשים טענו כי אנס אותן כשהיו צעירות. אחת מהן אף טענה בעבר כי אנס אותה כשהייתה בת 16. בשלב זה עומדות נגדו 7 תלונות. פרקליטו: "מרשי ישתף פעולה מלאה בחקירה ואני בטוח כי לא ידבק בו רבב"

עדויות קשות על אונס ואלימות מינית במלונות המפונים/ערוץ הכנסת

כוכב רשת מוכר, תושב מעלה אדומים בן 35, נעצר היום (שני) על ידי המשטרה בחשד לאונס. המעצר הגיע בתום חקירה סמויה של מספר שבועות, לאחר שלפחות שלוש נשים הגישו נגדו תלונות וטענו כי אנס אותן לכאורה כשהיו צעירות. אחת מהן טענה בעבר כי אנס אותה כשהייתה בת 16. הפרשה נחשפה לפני פחות מחודשיים, אז התלוננו נגדו שלוש צעירות - אך הוא הכחיש את המיוחס לו. מאז התלוננו 4 נשים נוספות, ובשלב זה עומדות נגדו 7 תלונות בחשד לאונס.

לפי המשטרה המעצר מגיע בעקבות פרסומים ברשת, לפיהם על פי החשד ביצע כוכב הרשת עבירות מין בנשים צעירות. היום, בסיום החקירה הסמויה, במהלכה בוצעו פעולות רבות ונגבו עדויות ממספר קורבנות, הוא נעצר כאמור.

כוכב רשת שנעצר בחשד לאונס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כוכב הרשת שנעצר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עורכת הדין קרן ברק ממשרד לייזרוביץ ברק אמרה: "אני מייצגת ומלווה בהליך הפלילי מספר נשים ששבע מהן כבר הגישו תלונה למשטרה. המדובר על פי החשדות בפגיעות מיניות ברף הקשה ביותר, לרבות בקטינות ובנשים צעירות. אני נמצאת בקשר עם צוות החוקרים שחוקר את הפרשה ואני יודעת שמשטרת ישראל מתייחסת ברצינות רבה לתלונות בפרשה חמורה זו. אני קוראת לכל אחת שנפגעה או שיש לה מידע, לבוא ולהגיש תלונה במשטרה.

מטעם עו"ד שי שורר שמייצג את החשוד נמסר: "במשך חודשים רבים מתנהלת חקירה בתקשורת , אני מברך על פעולת המשטרה הבוקר מרשי ישתף פעולה מלאה בחקירה ואני בטוח כי לא ידבק בו רבב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
עורכת הדין קרן ברק. עמיר צוק, אתר רשמי
"משטרת ישראל מתייחסת ברצינות רבה לתלונות". עורכת הדין קרן ברק/אתר רשמי, עמיר צוק

"שרטת אותי לכל החיים, השארת צלקת שלא תחלים, וידעתי שהיום הזה יבוא, היום שיהיה לי את האופציה לנקום בך", כתבה אחת המתלוננות נגד כוכבת הרשת בסטורי באינסטגרם כשהפרשה התפוצצה, וטענה שכוכב הרשת פגע בה מינית לפני שלוש שנים כשהייתה בת 16. "הנה זה הגיע, עוד ועוד בנות סוף סוף פותחות את האמת עלייך, על זה שאתה מטריד ולא רק מטריד - אתה אנס! אנס מסריח! לראות כל השנים האלה איך אתה פשוט ממשיך בחיים שלך, מגדל משפחה ואני יודעת שאני לא היחידה שיש עוד וכואב לי כל בנות שנאלצו לעבור את זה. אבל אתה תשלם, תסמוך עליי".

עוד הוסיפה המתלוננת וכתבה: "למה לא פתחתי את זה עד היום אתה שואל? מי יאמין לי? אין לי הוכחות, ואני לבד בזה, אבל עכשיו? עכשיו אנחנו נתאחד כל מי שפגעת בה אי פעם ונשמיד אותך".

במשטרה פנו לציבור ומסרו כי "כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד, מתבקש/ת לפנות ליל"פ ירקון או בטלפון 0508363721 או לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully