וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו "על חם": חוליית מתנקשים נתפסה בדרכה לחיסול באום אל-פחם

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 12:23

החשודים רעולי הפנים ועוטי הכפפות היו כבר בדרכם ובלשי ימ"ר חוף עצרו בעדם ותפסו בתוך הרכב שני אקדחי גלוק ומחסניות ארוכות. "מי שהתכוון לעשות את העבודה שם לא התכוון להשאיר סיכוי לקורבן", אומר סגן ניצב יוני חג'ג', סגן מפקד הימ"ר

האקדחים שנתפסו אצל החשודים בדרכם לחיסול באום אל-פחם/משטרת ישראל

היחידה המרכזית של מחוז חוף סיכלה ביום חמישי שעבר ברגע האחרון ניסיון חיסול באום אל-פחם בעת שהמתנקשים כבר יצאו לדרך. ביום שישי, בבית משפט השלום בחיפה ביקש רס"ב אלכס שצמן בשם הימ"ר להאריך את מעצרם של שלושה חשודים ב-10 ימים. שני גברים תושבי כפר פוריידיס חשודים במעורבות באירוע והמשטרה סבורה שמדובר בכוח "מילואים" שנדרש לארגון פשיעה באום אל-פחם, בעקבות כתבי אישום והצהרות תובע שהוגשו לאחרונה כנגד מעורבים בארגון כולל "אנשי ביצוע". המשטרה אינה נוקבת בשמו של יעד החיסול.

המשטרה מייחסת לשלושה, מוסא אלג'מאל, תושב פוריידיס בן 24, חמודי חדר, תושב פוריידיס בן 29 ומוסטפא זיוד, תושב אום אל פחם בן 25, עבירות של קשירת קשר לפשע, עבירות בנשק, גניבת רכב וזיוף סימני הזיהוי שלו. עו"ד מוחמד מואסי ממשרדו של עו"ד עאדל בויראת המייצג את העצורים, אמר בבית המשפט שחדר "עבר תקיפה ברוטאלית על ידי השוטרים".

האקדחים שנתפסו אצל החשודים בדרכם לחיסול באום אל-פחם. דוברות משטרת ישראל
האקדחים שנתפסו אצל החשודים בדרכם לחיסול באום אל-פחם/דוברות משטרת ישראל

זיוד הפצוע אף הוא בעקבות המעצר מאושפז עדיין בבית החולים וטרם הובא פיזית בפני שופט. השלושה נעצרו "על חם" בתוך הרכב הגנוב תוך שהשוטרים נאלצים לירות באוויר ולאחר מכן לעבר הרכב עצמו כדי למנוע מהם להסתלק ואחר כך להפעיל כוח כדי להביא למעצרם של מי שהמשטרה אומרת שנתפסו עם אקדחים בידיים, "בסיטואציה הכי דרמטית שניתן לתאר". בחקירתם הם אינם משתפים פעולה עם חוקרי הימ"ר ושומרים על זכות השתיקה.

בתוך הרכב נמצאו שני אקדח גלוק עם ארבע מחסניות, חלקן ארוכות של 30 כדורים וכן ציוד נוסף שהיה אמור לשמש אותם בהתנקשות. "מי שהתכוון לעשות את העבודה שם לא התכוון להשאיר סיכוי לקורבן", אומר סגן ניצב יוני חג'ג', סגן מפקד ימ"ר חוף שסיפר שעל בסיס מידע מודיעיני ותצפיות של 20 שעות על הרכב החונה, "זיהינו אותם מגיעים לרכב המבצעי שהיה אמור לשמש אותם לרצח, שניים ישבו מאחור רעולי פנים ועם כפפות על הידיים ואוחזים אקדחים, ממש מוכנים לקראת הביצוע. זה מעצר של חוליית חיסול, ממש רגע לפני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סגן-ניצב יוני חג׳ג׳, סגן מפקד ימ״ר חוף. יואב איתיאל
סגן-ניצב יוני חג׳ג׳, סגן מפקד ימ״ר חוף/יואב איתיאל

הוא קשר את האירוע הזה לכתבי אישום והצהרות תובע שהוגשו בימים האחרונים כנגד מעורבים בארגון פשיעה, אנשי ביצוע שעצורים כעת וכדי להחליפם הובאו אנשים מבחוץ. "נעצור אנשים נוספים בפרשה הזו", הבטיח. בשלושה דיונים נפרדים, ובהסכמה עם הסנגור, השופט התורן אבישי קאופמן האריך את מעצרו של כל אחד מהשלושה בשמונה ימים. החקירה בעיצומה והיא מסתעפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully