וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בצומת מגידו: חשוד שלף פטיש, ניסה לפגוע בשוטרים - ונוטרל

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 15:34

במשטרה מסרו כי פרטיו של החשוד טרם התבררו, אולם הדגישו כי הוא נוטרל לפני שהצליח לפגוע בשוטרים - שעמדו סמוך לתחנת הדלק בצומת. מהמשטרה נמסר: "השוטרים נטרלו את החשוד, השתלטו על האירוע ועצרו את החשוד ללא נפגעים נוספים"

חשד לפיגוע בצומת מגידו/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

דיווח ראשוני התקבל לפני זמן קצר (שישי) על חשד לניסיון פיגוע בצומת מגידו שבעמק יזרעאל. גבר חשוד שניסה לשלוף פטיש - במטרה לפגוע בשוטרים שהיו בסמוך לתחנת הדלק בצומת. כוחות המשטרה סיכלו את האיום, ולא היו נפגעים באירוע.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר בתחנת דלק חשוד שפרטיו טרם ידועים ניסה לפגוע באמצעות פטיש בשוטרים שהיו במקום. השוטרים נטרלו את החשוד, השתלטו על האירוע ועצרו את החשוד ללא נפגעים נוספים".

הפיגוע בצומת מגידו: כל הפרטים על הפרשה הביטחונית החמורה. ללא, מערכת וואלה!
צומת מגידו/מערכת וואלה!, ללא

ביממה האחרונה נרשם שיא במתיחות הביטחונית ברקע יום השישי האחרון של חודש הרמדאן - והחשש מפני התקלחות השטח. אלפי מתפללים פקדו בלילה האחרון את מסגד אל אקצא בירושלים. לאחר תפילת הפג'ר (השחר), מאות מהם התגודדו ברחבת המסגדים בהר הבית וקראו קריאות הסתה נגד ישראל. בתיעודים שפורסמו ברשתות, נראים צעירים רבים צועקים "ברוח בדם נפדה את אל-אקצא", וקוראים בשמו של אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס.

במשטרה מסרו כי בעקבות הקריאות, עצרו הבוקר שמונה חשודים בחשד להסתה ותמיכה בטרור ובמחבלים - ארבעה מהם תושבי מזרח ירושלים וארבעה חשודים נוספים תושבי הצפון. עוד הוסיפו במשטרה כי לראשונה עשו שימוש ברחפן גז מדמיע שהוטס מעל ההר והוביל לפיזור המתפללים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully