וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק וסמים נתפסו אצל חייל מילואים: טען שלקח כמזכרת מעזה

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 15:07

גבר בן 31 המשרת במילואים מאז פרוץ המלחמה נעצר לאחר שבביתו נמצאו סמים מסוג דוסה ומריחואנה, אקדח, וכמויות גדולות של תחמושת. החשוד טוען מצידו כי לקח את האקדח כשלל ממחבל חמאס בשג'אעיה. סנגורו טוען: "מרשי מועמד לצל"ש וסובל מפוסט מטראומה"

בווידאו: מצבור כלי נשק גדול נחשף עי השוטרים באום אלפחם. 24.03.24/דוברות המשטרה

משטרת חדרה עצרה אתמול (חמישי) תושב העיר, חייל מילואים מאז ה-7 באוקטובר, כשבביתו נתפסו נשקים, כמות גדולה ביותר של תחמושת, רכיבים להרכבת מטען חבלה וסמים בכמות גדולה. החשוד טען בתגובה כי לקח את האקדח ממחבל חמאס בשג'אעיה.

המשטרה עצרה אתמול גבר בן 31, חייל מילואים בשירות פעיל בפלוגת ההנדסה 7086 של גולני. בחיפוש בביתו של החשוד נמצאו קדח גלוק, 99 כדורי אקדח, כמה מחסניות עבור רובה M-16, רכיבים להרכבת מטען חבלה, מספר מכשירי טלפון ניידים וסמים מסוג דוסה ומריחואנה בכמות שלא לצריכה עצמית.

נשק טעון, תחמושת, רימוני רסס, וקוקאין " ועשרות אלפי שקלים במזומן נתפסו בדירה בקיסריה.27 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
נמצאו ברשותו אקדח, תחמושת וסמים/דוברות משטרת ישראל

במהלך חקירתו טען החשוד כי את האקדח שנמצא בביתו לקח לעצמו כשלל ממחבל חמאס, במהלך קרבות בשכונת שג'אעיה שבעזה. עוד הוסיף כי לקח את האקדח כמזכרת ולא התכוון להשתמש בו. הבוקר, ביקשה המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

סנגורו של החשוד מסר בתגובה החייל לחם לאחרונה בגבורה בעזה, ואף זכה לתשבוחות על תפקודו בקרבות."מדובר בחייל מילואים קרבי שקיבל צל"ש במהלך המלחמה כאשר בחודש דצמבר הציל במו ידיו שני חברים מתוך טנק בוער בסג'עיה", מסר עו"ד ציון שמעון, "מלח הארץ שבטיפשות החליט לשמור לעצמו נשק של אחד מהמחבלים 'למזכרת'. לא מדובר באדם מסוכן לציבור, להיפך, מדובר בגיבור ששומר ומגן על כולנו". עוד הוסיף עורך הדין ומסר כי מאז אותו אירוע, סובל החשוד מפוסט טראומה ומטופל על ידי פסיכולוגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

השופט אבישי קאופמן ציין בהחלטתו כי אכן מדובר בחייל מילואים שפעל בגבורה במסגרת המלחמה אולם עד שיבוצעו כל הבדיקות על ידי המשטרה לא ניתן לשחררו לחלופה. לכן, הורה לבסוף על הארכת מעצרו עד יום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully