וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד עם נשקים שלופים, מרדף וירי: שלושה צעירים הואשמו בשוד בטולכרם

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 18:43

הנאשמים הגיעו רכובים על אופנועים לעיר בשטחי הרשות הפלסטינית במטרה לבצע שוד שתוכנן בקפידה מבעוד מועד. כשניסו להימלט מהמקום, אנשי הביטחון הפלסטינים רדפו אחריהם ובתגובה ירו לעברם. עו"ד חן פלצ'י שמייצג את אחד הנאשמים: "מרשי כופר במיוחס לו" | תיעוד

תיעוד חריג: שוד מזויין של חנות תכשיטים בנשקים שלופים ולאור יום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שוד לאור ליום: כתב אישום הוגש נגד שלושה תושבי ג'לג'וליה וטייבה בשנות ה-20 לחייהם שפעלו ככנופיית גנבים וביצעו שוד מזויין של חנות תכשיטים בעיר טולכרם שנמצאת בתחומי הרשות הפלסטינית, ונמלטו עם רכוש גנוב בשווי של כ-1.7 מיליון שקלים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, הנאשמים וחשוד נוסף שזהותו לא אומתה בחקירה צטיידו בשני אקדחים וברכב גנוב על מנת לבצע את השוד. בהמשך, ערכו תצפיות על החנות ובחנו את דרכי המילוט באזור.

השודדים לוקחים את השלל מהחנות בטולכרם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השודדים לוקחים את השלל מהחנות בטולכרם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש נובמבר, השלושה הגיעו ליעד כשהם רכובים על אופנועים ללא לוחיות זיהוי. אחד מהם שתפקידו היה לאבטח את החנות מבחוץ, ניגש אל שוטר פלסטיני, איים עליו עם אקדח שלוף ולקח מידיו מכשיר קשר על מנת שלא יוכל לדווח עליהם. בינתיים שאר הכנופייה עטו על ראשיהם קסדות אופנוע ונכנסו ברגע דרמטי אל החנות.

בתיעוד ממצלמת האבטחה ניתן לראות את השודדים שולפים אקדחים לעבר הנוכחים וסוטרים בחוזקה בפניו של המוכר. לאחר מכן, אילצו את עובדי החנות והלקוחות להתיישב בדחיפות על הרצפה תוך שהם איימו עליהם עם האקדחים, ומילאו את תיקיהם בתכשיטי זהב רבים ונטלו סכום כספי גדול מקופת החנות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
השודדים שולפים אקדח במהלך השוד בטולכרם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השודדים שולפים אקדח במהלך השוד בטולכרם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השודדים נמלטים עם השלל מטולכרם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השודדים נמלטים עם השלל מטולכרם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר מכן, השודדים עלו על האופנועים תוך שהם אוחזים בתיקים עם הרכוש הגנוב וניסו להימלט מהזירה. אולם, שוטרים של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שהוזעקו למקום פתחו במרדף אחריהם וביצעו ירי לעברם ברחוב הומה אדם. בתגובה לכך, אחד מהנאשמים ירה שתי יריות באוויר בניסיון להרתיע את השוטרים מהמשך המרדף.

העבריינים הצליחו להימלט ולחזור לשטחי מדינת ישראל, בין היתר באמצעות שימוש ברכב מילוט שחיכה להם מבעוד מועד. בתום האירוע, המשטרה פתחה בחקירה, איתרה את החשודים ועצרה אותם. כתב האישום מייחס להם עבירות שונות וביניהם קשירת קשר לביצוע פשע ושוד בנסיבות מחמירות בצוותא.

עו"ד חן פלצ'י. באדיבות המצולמים
עו"ד חן פלצ'י/באדיבות המצולמים

עו"ד חן פלצ'י שמייצג את אחד הנאשמים מסר בתגובה: "מרשי כופר במיוחס לו. בעת האירוע הוא היה בעבודתו. היחידה החוקרת שמה לה למטרה את מעצר מרשי לרבות כל בני משפחתו שנעצרו ושוחררו וחפותו של מרשי תוכח בהליך המשפטי. בסופו של יום ניווכח כי ההר הוליד עכבר וכי שמו של מרשי ינוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully