וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתום החקירה אין ספק לכמות הפשעים ב-7 באוקטובר": השוטר שחקר את מחבלי הנוח'בה

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 17:58

ר' מפלג ביטחוני ביאחב"ל של יחידת להב 433, סגן ניצב ירון בנימין, סיפר בשיחה עם דובר המשטרה על רגעי החקירה שבה נחשפו פשעי המלחמה של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. "הם לקחו סכין ורצחו מכל הבא הליד. היום אנחנו מבינים את זה דרך עדותם", סיפר

חילוץ ילדים בשדרות תחת אש/דוברות משטרת ישראל

"חקרנו מחבלים שטופי שנאה שסחרו בחלקי גופות של נרצחים מה-7 באוקטובר. הם לקחו סכין ורצחו מכל הבא הליד. כרתו איברים ולקחו אותם לעזה במטרה לסחור איתם במשא ומתן העתידי להחזרת השבויים", כך סיפר ר' מפלג ביטחוני ביאחב"ל של יחידת להב 433, סגן ניצב ירון בנימין, בשיחה עם דובר משטרת ישראל, נצ"מ אלי לוי.

בריאיון מיוחד לתכנית 'חדשות המשטרה' מספר סנ"צ בנימין על חקירות מחבלי הנוח'בה שביצעו פשעים אכזריים ב-7 באוקטובר שכללו רצח, טבח, אונס, התעללות בגופות וחטיפת חיילים ואזרחים תוך הצתת בתים על יושביהם. עוד דובר בריאיון על העדויות המצמררות של המחבלים שהודו בחדרי החקירות כיצד ביצעו פשעים בלתי נתפסים.

פעילות המשטרה ב-7 באוקטובר. רס"ר לירן ארליך, דוברות משטרת ישראל
פעילות המשטרה ב-7 באוקטובר/דוברות משטרת ישראל, רס"ר לירן ארליך
פעילות המשטרה ב-7 באוקטובר. רסר אבישי אקהויז, דוברות משטרת ישראל
פעילות המשטרה ב-7 באוקטובר/דוברות משטרת ישראל, רסר אבישי אקהויז

"אני אומר למי שמכחיש את הפשעים של מחבלי הנוחב'ה שבתום שישה חודשים של חקירה אין ספק בכלל לכמות הפשעים האיומה שביצעו ב-7 באוקטובר. היום אנחנו מבינים את זה דרך עדותם של המחבלים שביצעו בעצמם את הטבח הנורא", סיפר סנ"צ בנימין.

ר׳ מפלג ביטחוני ביאחב"ל של יחידת להב 433, סגן ניצב ירון בנימין, שחקר את מחבלי הנוח'בה. דוברות משטרת ישראל
"אין ספק לכמות הפשעים ב-7 באוקטובר". סנ"צ ירון בנימין/דוברות משטרת ישראל

"כשאתה יושב מול מחבל, מטרת העל שלך היא להוציא ממנו את כל האמת ואת כל מה שהוא יודע, הוסיף. "לא רק לדעת את הפשעים שהוא ביצע בעצמו, אלא גם מי המחבלים ששיתפו איתו פעולה, מי תכנן, ביצע, מי עדיין לא נלכד ואיזה משימות המחבלים קיבלו לפני שיצאו מעזה. בחדר החקירות מאוד קשה לנתק את הרגש אבל זה בדיוק ההבדל בין חוקר טוב לחוקר מצויין. כל חקירה כזו תלווה אותנו החוקרים במשך שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully