וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלך אחריך עד סוף העולם: רב מבית הדין הרבני נסע לג'ונגלים של בנגלדש, כדי למסור גט

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 13:36

אזרח ישראל ביקש להתגרש מאשתו שהסתבכה בסחר בסמים ונידונה ל-20 שנה בכלא הבנגלי. שליח בית הדין הרבני יצא למסע חוצה מדינות כדי להשלים את תהליך הגירושין ולמנוע עגינות. "מערכת בתי הדין הרבניים תעשה הכל כדי לשחרר עגונות ועגונים בכל מקום בעולם"

שליחי בית הדין הרבני הגיעו לכלא בבנדגלדש ומסרו גט מבעד לסורגים/בתי הדין הרבניים

הרב אליהו בירנבאום סיים לפני כמה ימים מסע חוצה מדינות בן 72 שעות לכלא "קולוסיב" שבבנגלדש, הכל בשביל למסור גט ולהשלים הליך גירושין כשר ולמנוע מצב של עגינות. יהודייה ישראלית מקהילת שבט המנשה הסתבכה בסחר בסמים ונידונה למאסר ממושך של עשרים שנה בבית הכלא השמור. בעלה השוהה בארץ הגיש בקשה לגירושין בבית הדין הרבני.

שליח בית הדין הרבני הגיע לכלא בבנדגלדש ועומד ליד סוהר. בתי הדין הרבניים, אתר רשמי
הרב בירנבאום עם סוהר בכלא הבנגלי/אתר רשמי, בתי הדין הרבניים
שליח בית הדין הרבני בכלא בבנדגלדש, מוסר גט מבעד לסורגים. בתי הדין הרבניים, אתר רשמי
הרב בירנבאום בכלא/אתר רשמי, בתי הדין הרבניים

בהתבסס על פסק דין קודם של הרב עובדיה יוסף בנושא גירושין, הרב אייל יוסף מבית הדין הרבני בתל אביב מינה את הרב אליהו בירנבאום כשליח בית הדין. כדי למסור את הגט, הרב בירנבאום טס לדובאי שבאיחוד האמירויות, משם המשיך לניו דלהי ובטיסה שלישית הגיע לכלכותה שבמזרח הודו. משם נסע בג'יפ במשך שבע שעות בהרים ובג'ונגלים של הודו.

שליחי בית הדין הרבני הגיעו לכלא בבנדגלדש ומסרו גט מבעד לסורגים. בתי הדין הרבניים, אתר רשמי
בהתבסס על פסק דין קודם של הרב עובדיה יוסף בנושא גירושין, הרב אייל יוסף מבית הדין הרבני בתל אביב מינה את הרב אליהו בירנבאום כשליח בית הדין. הרב בירנבאום סמוך לכלא/אתר רשמי, בתי הדין הרבניים
שליחי בית הדין הרבני הגיעו לכלא בבנדגלדש ומסרו גט מבעד לסורגים. בתי הדין הרבניים, אתר רשמי
הרב נחת בישראל וישר התייצב בבית הדין הרבני כדי להשלים את התהליך. הרב בירנבאום סמוך לכלא/אתר רשמי, בתי הדין הרבניים

כשהגיע הרב בירנבאום לבית הסוהר, הסתבר כי הוא סגור הרמטית למבקרים מכל סוג שהוא. מאמצים דיפלומטיים של הרגע האחרון הם אלו שאפשרו לבסוף לרב, ושליח חב"ד שהתלווה אליו להיכנס למתחם הכלא. דרך חרכי הסורגים הם השחילו את הגט ומסרו אותו לאישה. כעבור 72 שעות, הרב בירנבוים נחת בישראל היישר לאולם בית הדין הרבני האזורי שם התייצב כדי להעיד על מסירת הגט ולהשלים את המבצע.

מנהל בתי הדין הרבניים, הרב אלי בן דהן, שיבח את הדיין הרב אייל יוסף ואת שליח בית הדין הרב אליהו בירנבוים שחירף את נפשו. "מערכת בתי הדין הרבניים תמשיך, תפעל ותעשה הכל כדי לשחרר עגונות ועגונים בכל אתר ואתר בעולם ובכל מצב מדיני ובטחוני אשר יהיה", מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully