וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא רכב נטוש עם עקבות של תינוק והצליח לפתור תעלומת פשע

10.4.2024 / 0:07

איש שעבר ביער נדהם לגלות רכב ללא לוחיות רישוי וצמיגים אחוריים, אבל עם שרידים של חיתולים ואפילו תלוש שכר פתוח. הוא חשש שקרה משהו לבעלי הרכב והחל לחקור את הנושא

מיזם פינוי רכבים נטושים במדבר/צילום: יוסי אלוני וידידיה שמואל

אדם שמצא רכב נטוש ביער החליט לחקור את הממצא שלו מחשש שקרה משהו לנהג שלו. הוא העלה פוסט ל"רדיט" ושם הוא כתב שהוא מצא רכב מסוג הונדה סיוויק מודל 1999 ביערות שעל הגבול בין נבאדה לקליפורניה.

הרכב היה בלי לוחית רישוי, הפנסים והרדיו פורקו ממנו, ולא היו לו צמיגים אחוריים. "בדרך כלל לא הייתי חושב הרבה על רכב נטוש, אבל זה פשוט נראה כאילו משהו רע קרה", הוא כתב, "תא המטען היה פתוח והיו פריטים עדיין בפנים. הפריטים האלה היו חבילת חיתולים, צלון שמש לעגלה, מעיל חורף לתינוק, צעצוע פרווה לתינוק ומעטפה פתוחה עם תלוש משכורת".

המעטפה שבה היה תלוש המשכורת כללה גם שם, כתובת ומספר תעודת עובד. הבחור ציין ש"למרבה המזל, במושב האחורי היה רק תיק נשיאה לתינוק ובתוכו כמה פחיות אשפה, ולא תינוק. הדברים האחרים שהיו ברכב היו פשוט שאריות של אוכל ושתייה וגרב במידה של תינוק".

כל בגדי התינוקות שמצא ברכב היו לבנים, ועל המעטפה עם תלוש המשכורת שמצא היה כתוב שם של אישה. "מחוץ למכונית הייתה חבילת חיתולים ריקה, נעל פלטפורמה אחת תלויה על עץ כשהסוליה שלה קרועה וערימת אדמה לחה בין העץ עם הנעל למכונית".

הפוסט הראשון

"המשכתי לשוטט קצת יותר באזור היער שמסביב וראיתי ערימת בגדי נשים פזורים על האדמה, אולי כ-30 מטר עמוק יותר אל תוך מעבה היער", הוא כתב בדאגה, "נראה כאילו זה היה תחתונים, חזייה וכמה מכנסיים קצרים". הוא התקשר למשטרה ושיתף איתם את התמונות שצילם מבחוץ ובתוך הרכב הנטוש.

"המחוז שבו נמצא היער די קטן, כך שאני לא יודע אם למשטרה שם יש את המשאבים אפילו לבדוק את הרכב", הוא כתב. "בהתחשב בכך שהרכב נראה כאילו הושאר שם לאחרונה ויש מעורבות של ילד, אני רוצה לסגור מעגל ולדעת שזה רק רכב גנוב שהושאר ביער ולא שקרה משהו חמור יותר למשפחה".

עוד תעלומות שנפתרו
תעלומת הספינה שטבעה עם 32 חברי הצוות שלה נפתרה אחרי 120 שנים

אחרי חקירה ממושכת: נפתרה תעלומת המטוס שנמצא באמצע היער מרוסק ללא גופות

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

פתרון התעלומה

לאחר מכן הגולש הזה העלה פוסט נוסף ומרגיע ועדכן שיש לו חדשות טובות. "בעזרת גולשים אחרים עם כישורי בלשות טובים בהרבה משלי, הצלחנו לאתר את דף הפייסבוק של האישה ולאשר שהיא אכן הבעלים של הרכב".

האיש הוסיף: "היא בטוחה והילד שלה בטוח גם. היא פעילה בפייסבוק ויצרתי איתה קשר כדי לעדכן אותה על מיקום הרכב שלה. היא פרסמה פוסט על כך שהרכב נגנב בתחילת ספטמבר ואף אחד אחר לא מצא אותו עד שאני נתקלתי בו ביער. תודה לכל מי שעזר להדריך אותי איך למצוא אותה ולעזור לה למצוא את המכונית שלה. אני מאוד שמח שזה היה רק ממצא מפחיד ולא יותר ממקרה של גניבת רכב"..

  • עוד באותו נושא:
  • רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully