וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא מהרכב, מתנפל עם סכין - ומחוסל: תיעוד הפיגוע בכוכב יאיר

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 17:08

המשטרה פרסמה את רגעי הפיגוע בכוכב יאיר, בו נפצעו 4 שוטרים. בסרטון שפורסם נראה המחבל יוצא מרכבו, ורץ לעבר המאבטחים בניסיון לדקור אותם. לאחר שהתקרב, הצליחו המאבטחים במחסום לירות בו ומותו נקבע במקום. המחבל - והב שביטה בן ה-26, שאובחן לאחרונה עם הפרעה נפשית

אחרי שדרס שוטרים: המחבל מנסה לדקור מאבטחים במעבר אליהו/גף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

משטרת ישראל פרסמה היום (רביעי) תיעוד של רגעי הפיגוע בכוכב יאיר, בו נפצעו ארבעה שוטרים. בסרטון שפורסם נראה המחבל יוצא מרכבו, ורץ לעבר המאבטחים בניסיון לדקור אותם. לאחר שהתקרב, הצליחו המאבטחים במחסום לירות בו ומותו נקבע במקום. מחקירת המקרה, נשלל חשש למחבל נוסף או שותף לביצוע התקיפה.

המחבל הוא והב שביטה בן ה-26, תושב טירה הסמוכה. שעות לאחר האירוע, בני משפחתו טענו כי לאחרונה אובחן עם הפרעה נפשית, בעקבות בדיקות שערך. "והב היה צעיר רגוע ועצמאי. אמש יצא מהבית בעצבנות, מה שהוביל את המשפחה להודיע למשטרה כי יצא בדרך שעלולה לסכן את ביטחונו ואת ביטחונם של אחרים עם דיווח על מצבו הנפשי ומתן כל פרטיו האישיים כולל מספר המכונית שבה הוא נהג", מסרו בני משפחתו. "עם זאת, זמן קצר לאחר שהמשטרה הודיעה שהוא נהרג על ידי אנשי ביטחון".

"כל שנבקש היום זה הזכות לקבור את גופתו ולהגיע להגינות בנסיבות האירוע תוך הדגש שאנחנו מסרבים שהמשטרה תלחץ על ההדק מול אזרחי ערבים ולאלימות בכל צורותיה", נמסר מהמשפחה.

חשד לפיגוע דריסה ודקירה ליד כוכב יאיר. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד מזירת הפיגוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

צוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי לארבעת השוטרים הפצועים, בהם צעיר בן 24 במצב קשה ויציב, עם חבלת ראש, גבר בן 46 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים, ושני פצועים קל. הצעיר במצב הקשה פונה לבית החולים בלינסון, שאר הפצועים פונו לבית החולים כוכב מאיר.


"הגענו למקום וראינו בשולי הכביש ועל המדרכה 4 פצועים שוכבים במרחק אחד מהשני", סיפרו הפראמדיקים אמיר דהרי ואייל דוידזון, "צעיר כבן 24 היה בהכרה מעורפלת וסבל מחבלות בראש ובגפיים, גבר כבן 46 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים וגבר ואשה בהכרה מלאה, הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אןתם תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר בינוני וקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully