וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נגד יאיר גולן: פרסומיו הם "פייק ניוז מוחלט"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 16:31

לאחר הדיווחים כי שוטרים מאיימים להשתמש בירי חי כדי לעצור את המהומות בירושלים, במשטרה תקפו את המועמד לראשות מפלגת העבודה שצייץ כך בעצמו. "פרסומים לגבי 'ירי חי' זו פייק ניוז מוחלט ועל דעת המפרסם בלבד", נמסר. עוד בהודעה ציינו כי "לא נשקפה סכנה לרה"מ ומשפחתו"

בווידאו:אלימות במחאות בירושלים/דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל תקפה היום (שלישי) את המועמד לראשות מפלגת העבודה יאיר גולן ואמרה כי הציוצים שפרסם בחשבון ה-X שלו הם "פייק ניוז". אמש צייץ גולן כי "משטרה שמאיימת על אזרחים שומרי חוק בירי חי היא משטרה שצריך לפרק ולהרכיב מחדש".

במסגרת אירועי המחאה השבוע בירושלים, מפגינים פרצו את המחסומים מול מעון ראש הממשלה, כשעימותים קשים נרשמו עם המשטרה במקום. בשלב מסוים במחאה דווח על כוונת השוטרים להשתמש בירי חי כדי לעצור את המהומה. "ציוצים ופרסומים לגבי מחשבות או כוונות המיוחסות למשטרת ישראל לשימוש ב"ירי חי" בסיטואציה זו - הם פייק ניוז מוחלט ועל דעת המפרסם בלבד", כתבו בהודעת המשטרה - וצירפו את הפרסום של יאיר גולן עם כיתוב "פייק ניוז" גדול.

"לא נשקפה סכנה לראש הממשלה ומשפחתו"

מפגינים רבים התכנסו אמש מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה שבירושלים - וקראו לקביעת מועד לבחירות. במקום התפתחו עימותים קשים בין המפגינים לכוחות המשטרה לאחר שיצאו בצעדה מאזור הכנסת לבית הנשיא ומשם לבית ראש הממשלה. כמה מהם עוכבו לחקירה. במשטרה לא ציפו לכמות כזאת של מפגינים.

המשטרה מסרה היום כי למרות האירועים הקשים, לא היה סיכון לנתניהו במהלך המחאה. "בשום שלב אמש לא נשקפה לרה"מ ולמשפחתו ואף אחד לא נכנס בפועל למבנה המגורים ולא הגיע לפתחו", נמסר בהודעה. "לצד זאת, התנהלות מפרי הסדר שניסו להגיע לכיוון המבנה הייתה חמורה ופרועה, ובלימתם התאפשרה בזכות שוטרים ולוחמי מג"ב שבלמו אותם בגופם לאחר שפרצו וניסו לפרוץ את מחסומי המשטרה הסמוכים", נכתב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מפגין נכנס מתחת למכתזית הבואש ועצר את התקדמותה, סמוך למעון ראש הממשלה ברח׳ עזה. עכשיו,. גיל לוין Gil levin, אתר רשמי
מפגין נכנס מתחת למכתזית הבואש ועצר את התקדמותה/אתר רשמי, גיל לוין Gil levin

במחאה שהשתוללה בבירה, השוטרים במקום התעמתו גם עם אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שעדיין חטוף בעזה, שהגיע למחות יחד עם משפחות חטופים נוספות שדורשות לשחרר את יקיריהן שמוחזקים בעזה כבר כמעט חצי שנה - 179 ימים.

בהמשך הערב השוטרים ביקשו לפנות את המפגינים באמצעות מכתז"ית - אז אחד המוחים נשכב מתחתיה והקשה עליה להתקדם במשך כחצי שעה. רק כשהמשטרה פתחה את הגישה לכביש, בחר המפגין לשחרר את אחיזתו מהמכתז"ית - ואז נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה. המפגינים קראו לעברו: "הוא גיבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully