וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש האריך את מעצרו של החשוד שתקף באגרופים את ראש עיריית מעלות-תרשיחא

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 14:19

מג'די נעים הסגיר את עצמו לאחר מצוד שהתנהל ע"י משטרת מעלות בחשד כי תקף את את בן דוד בתום ארוחת שבירת הצום. השופטת ג'ובראן-מילר הורתה על המשך מעצרו וקבעה כי על רקע תפקידו של הנתקף ועברו הפלילי של החשוד, קיימת עילת מסוכנות

ראש עיריית מעלות תרשיחא, מוטי בן דוד. שרון צרפתי, אתר רשמי
ראש עיריית מעלות תרשיחא, מוטי בן דוד/אתר רשמי, שרון צרפתי

בית משפט השלום בעכו האריך היום (רביעי) ב-3 ימים את מעצרו של מג'די נעים, החשוד כי תקף בציבור את ראש עיריית מעלות-תרשיחא מוטי בן דוד בתום ארוחת שבירת הצום. נעים נעצר הבוקר ע"י המשטרה שמאז האירוע ניהלה מצוד אחריו, כשהגיע לתחנת מעלות והסגיר את עצמו. השופטת פרחה ג'ובראן-מילר מצאה כי קיים חשד סביר ברף גבוה ובשים לב לאופי האירוע שהתרחש על רקע תפקידו של ראש העיר ועברו הפלילי של החשוד, גם עילת מסוכנות. היא הורתה על המשך המעצר, כאמור.

שכונת הסביונים במעלות תרשיחא. פיקיוויקי -שלמה שרביט, אתר רשמי
שכונת הסביונים במעלות תרשיחא/אתר רשמי, פיקיוויקי -שלמה שרביט

ראש עיריית מעלות-תרשיחא מוטי בן דוד מסר אחרי האירוע כי הוא חש בטוב ושב לעבודה. "האירוע החמור של התקיפה אמש, אינו מתמצה בפגיעה בי כאדם פרטי בלבד, הפגיעה היא בראש ובראשונה גם בעיר מעלות תרשיחא ובתושביה", אמר, "הותקפתי ללא סיבה. אוכלוסיית העיר מעלות תרשיחא כולה, מנהלת חיי קהילה משותפים, עם מרקם ייחודי במתכונת של דו קיום באופן יציב ואיתן". הוא הבטיח להמשיך "להוביל את העיר מעלות תרשיחא קדימה, תוך שמירה על טוהר המידות ומינהל ציבורי תקין ותוך הקפדה על כבוד הדדי, כבוד האדם והזולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully