וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: תלמידים דרוזים מהיישובים הסמוכים שוב יוכלו להירשם לבתי ספר בעיר

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 12:50

תלמידי עוספיא ודלית אל-כרמל יוכלו ללמוד במוסדות החינוכיים בחיפה - כך על פי הוראת ראש העיר יונה יהב. בכך, תתבטל החלטתה של קודמתו בתפקיד, עינת קליש רותם. "התלמידים הדרוזים יוכלו להירשם כבר עתה ללימודים בבתי הספר החיפאיים בשנת הלימודים תשפ"ה"

יונה יהב בנאום ניצחון, 11 במרץ 2024/יואב איתיאל

מערכת החינוך בחיפה תאפשר לתלמידים בני החברה הדרוזית מהיישובים הסמוכים דלית אל-כרמל ועספיא להירשם למוסדות החינוך בעירו - כך הורה היום (רביעי) ראש העיר יונה יהב. בכך, נמסר מטעם ראש העיר, תבוטל הוראתה של ראש העיר הקודמת, עינת קליש רותם, שאסרה על שילוב התלמידים. "באחת מההחלטות הראשונות שהתקבלו עם כניסתו של יהב לתפקיד, התלמידים הדרוזים יוכלו להירשם כבר עתה ללימודים בבתי הספר החיפאיים בשנת הלימודים תשפ"ה".

יונה יהב חגג את שובו לכס ראש העיר, אחרי היעדרות של חמש שנים - לאחר שהביס את קליש-רותם בסבב השני של הבחירות המקומיות. בנאום במכללת תילתן בעיר התחתית אמר יהב לתומכיו: "תם עידן הנתק בין עיריית חיפה והממשלה, מעכשיו אנחנו עובדים ביחד, אאחד את כל חלקי העיר, יהודים וערבים, שמסרבים להיות אויבים. דתיים וחילונים כאחד - עם אחד".

בית ספר בכפר סבא. יחצ,
בית ספר, ארכיון/יחצ
יונה יהב מתמנה לראשות העיר חיפה 31 במרץ 2024. ראובן קסטרו
יונה יהב מתמנה לראשות העיר חיפה 31 במרץ 2024/ראובן קסטרו

יהב עשה היסטוריה כשזכה ל-62.6% מקולות הבוחרים בחיפה, יותר מאשר כל מתמודד בסיבוב שני ברשויות הגדולות בישראל. דוד עציוני, שהתמודד מולו, זכה ל-37.4% בלבד. אחוזי ההצבעה היו נמוכים: על פי נתוני משרד הפנים, רק 32.9% מבעלי זכות הבחירה בחיפה הצביעו. עובדי עיריית חיפה תועדו חוגגים את ניצחונו של יהב, שחזר כאמור לראשות העירייה אחרי 5 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully