וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסמה את הכביש והציתה מדורה: המשטרה ביקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ לזימי

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 20:32

במחוז ת"א העבירו בקשה לאגף חקירות ומודיעין במשטרה לפתוח בחקירה נגד הח"כית בשל השתתפותה בהפרות סדר שהתרחשו בהפגנה במוצאי השבת האחרונה. לזימי הגיבה: "זו נורת אזהרה שצריכה להדאיג את כולנו - בן גביר אני לא מפחדת ממך". במכון זולת כינו זאת "נקמה פוליטית"

בווידאו: חברת הכנסת נעמה לזימי חוסמת את איילון עם משפחות החטופים בדרישה לעסקה עכשיו. 02.04.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משטרת מחוז תל אביב העבירה בקשה לאגף חקירות ומודיעין של המשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת נעמה לזימי - כך נודע היום (שלישי) לוואלה!. הבקשה לפתיחת חקירה נגד חברת הכנסת באה בעקבות השתתפותה של לזימי בהפרות סדר שהתרחשו במהלך ההפגנה בתל אביב במוצאי השבת.

במהלך אותה הפגנה, חברת הכנסת לזימי תועדה חוסמת יחד עם המפגינים את נתיבי איילון, מציתה מדורות על הכביש וחוסמת אוטובוס שהוביל מפגינים עצורים. מאגף החקירות ומודיעין של המשטרה טרם התקבל מענה לבקשה.

ח"כ לזימי הגיבה על הדיווחים לפיהם נבחנת האפשרות לפתיחת חקירה נגדה: "אם להפגין למען החטופים זה משהו שנחקרים עליו במשטרה, תתכוננו לחדרי חקירות מלאים עד אפס מקום בציבור נחוש ובחברי כנסת שלא איבדו את מצפונם. חשוב מכך: זו נורת אזהרה שצריכה להדאיג את כולנו".

נעמה לזימי. 14 בפברואר 2023. דוברות הכנסת, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השתתפה בהפגנות בתל אביב. ח"כ נעמה לזימי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, דוברות הכנסת

לדבריה, "כל פעולה שעשיתי הייתה עם משפחות החטופים ולמען השבתם, וכנגד ההפקרות של הממשלה. מציעה למשטרה לחקור את מי שמונע עסקה במכוון ונותן שיהרגו לאט לאט את 134 החטופים שלנו בשבי. בן גביר - אני לא מפחדת ממך".

גם מכון זולת הגיבו על הפרסום: "הבוקר קיימה ח"כ לזימי דיון בוועדה שיזמה יחד עם מכון זולת דיון בנוגע לאלימות המשטרתית. בדיון הועברה ביקורת קשה על משטרת ישראל גם על ידי מנכ"לית זולת עינת עובדיה. הערב משטרת ישראל מבצעת חקירת נקמה פוליטית במי שמנסה להילחם בבריונות והאלימות המשטרתית".

"זהו כתם על משטרת ישראל וסכנה אמתית לדמוקרטיה. מכון זולת מחזק את ח"כ נעמה לזימי, המשיכי להאבק למען הדמוקרטיה הישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, בפיצוח פרשת משפחת הפשע קראג'ה, אנדרטת עירון, 18 במרץ 2024. שלומי גבאי
"בן גביר - אני לא מפחדת ממך". השר לביטחון לאומי/שלומי גבאי

במוצאי השבת האחרונה, עשרות אלפי בני אדם הפגינו נגד הממשלה במוקדים שונים ברחבי הארץ. מספר המפגינים שהגיע היה גדול באופן משמעותי לעומת השבועות הקודמים. ההפגנה המרכזית התקיימה כאמור ברחוב קפלן, סמוך למתחם שרונה.

מדורות הודלקו בדרך בגין, והמשתתפים בתל אביב אחזו בידיהם לפידים. עימותים קשים התפתחו בין המשטרה למוחים. המשטרה הגיעה בכוחות מתוגברים למקום, לקול קריאות "בושה", וניסתה להדוף את המשתתפים ממדורה מרכזית שהודלקה בדרך בגין. המפגינים יצאו בצעדה מדרך בגין וחסמו את רחוב דיזנגוף. נתיבי איילון נחסמו לשני הכיוונים והמשטרה השתמשה במכת"זית כדי לפנות את המוחים. 16 מפגינים נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully