וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקפים אותו מימין: פעילי הר הבית דורשים את תמיכתו של בן גביר לטקס הקרבת קורבן בפסח

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 19:15

מידי שנה, התנועות לעליית יהודים להר הבית מבקשת אישור לקיום טקס קורבן במתחם ההר, ומידי שנה, בקשתם נדחית על ידי המשטרה. תנועת חוזרים להר הבית ביקשה את תמיכתו של בן גביר מפני יודעים שהוא מעורב בנושא באופן אישי: "היה שותף פעיל במאבק במשך שנים"

בווידאו: בן גביר עלה להר הבית: "זה המקום שבו אנחנו צריכים לחזור ולהראות משילות"/מינהלת הר הבית

הפסח במקום בהר הבית. היום, תנועת 'חוזרים להר הבית' הגדילה לעשות וביקשה מהשר לביטחון לאומי, בן גביר, ליווי רשמי לפגישה שתיערך בינם לבין המשטרה. "כדי שמשטרת ישראל תוכל לקיים את האירוע וההצעה לא תידחה על הסף, יש צורך בהתערבות מדינית של השר", כתבו חברי התנועה במכתבם. "על כן אנו מבקשים מהשר לשלוח נציג מטעמו לפגישה שתתקיים בין נציגי תנועת חוזרים להר לבין משטרת ישראל".

נאמני הר הבית. עומר מירון
"היה שותף פעיל בעצמו שנים רבות במאבק לחידוש קורבן חג הפסח". בן גביר בצעירותו במפגן למען עליה להר הבית/עומר מירון

כמידי שנה, לקראת חג פסח שיחול בחודש הקרוב, בחלק מהתנועות לעליית יהודים להר הבית קוראים לאפשר הקרבת קורבן בהר הבית, יוזמה שנדחית על הסף מדי שנה על ידי המשטרה בשל הפגיעה בסטטוס קוו הנהוג בהר. המששטרה אף מבצעת לעיתים מעצרי מנע של פעילים מתנועות אלו. בתנועת 'חוזרים להר הבית' בחרו לפנות דווקא לשר בן גביר, מפני ידעו שיזדהה עם המאמץ: "השר וסביבתו לא רק בעד חידוש קורבן חג הפסח", נכתב במכתבם, "היה שותף פעיל בעצמו שנים רבות במאבק לחידוש קורבן חג הפסח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טקס קורבן הפסח בגן דוידסון שקרוב להר הבית בירושלים. נועם מושקוביץ
טקס קורבן פסח של נמאמני הר הבית/נועם מושקוביץ

אז האם נראה השנה טקס הקרבת קורבן בהר הבית? כנראה שלא. תנועות עלייה להר הבית כבר פנו לשר בן גביר בנושא, כמה חודשים לאחר שהתחיל לכהן כשר לביטחון לאומי, ערב פסח 2023. כשנשאל על כך בראיונות השיב כי הוא תומך בעלייה להר הבית, אך מסתייג מהקרבת קורבן פסח בהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully