וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלם בו עם קסדה עד שאיבד הכרתו": כתב אישום הוגש נגד התוקף של זוכה "משחקי השף"

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 18:35

המשטרה הגישה את האישום נגד יאיר כהן, מנהל המטבח שבו עבד גם זוכה תוכנית הריאליטי - תום לוי. העימות בין השניים נפתח כשהשף לוי העיר למנהל המטבח כהן על הדרך שבה האוכל הוגש. עוד באותו הערב, ארב לו כהן סמוך לביתו, תקף את לוי - ונמלט מהמקום | צפו בתיעוד

בווידאו: המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשוד תושב הרצליה בגין אירוע בריונות ותקיפה על רקע ויכוח במטבח/דוברות המשטרה

המשטרה הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד יאיר כהן, מנהל מטבח בן 37 מהרצליה, בגין תקיפתו של זוכה תוכנית הריאליטי "משחקי השף", תום לוי שהועסק כשף - ברקע ויכוח שהתפתח בין השניים במטבח. במשטרה אף פרסמו תיעוד של התקיפה, שאירעה בחודש שעבר בחניון בית מגוריו של השף.

הוויכוח שסביבו נפתח העימות החל לכאורה כשהשף לוי העיר למנהל המטבח כהן על הדרך שבה האוכל הוגש. כהן דף אותו והגיב: "אני לא עובד אצלך, אתה איש מת".

תום לוי, "משחקי השף" עונה 6. מיכה לובטון,
תום לוי, "משחקי השף" עונה 6/מיכה לובטון

על פי כתב האישום, עוד באותו הערב שבו התפתח הוויכוח, הגיע כהן רכוב על אופנוע לחניון בבניין מגוריו של השף וארב לו - כשהוא עוטה על פניו מסכת פורים. כשיצא לוי לחניון, תקף אותו כהן באמצעות הקסדה שלו, הלם כמה פעמים בפניו של לוי ובעט בו - עד שזה נפל ואיבד את הכרתו. לאחר מכן, נמלט כהן מהמקום תוך שצעק לעברו: "פורים שמח".

עוד עולה מכתב האישום כי אם לא די בכך, לאחר כ-20 דקות חזר כהן לחניון משום ששם לב כי איבד את מכשיר הטלפון שלו - שנפל מכיסו במהלך התקיפה. כהן זיהה כי לוי מצא את המכשיר ולקח אותו, ולכן הניף את לוי באוויר והטיח אותו ברצפה, החל לחנוק אותו ודרש את הטלפון בחזרה. כשהשיג את המכשיר - נמלט שוב מהמקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשוד תושב הרצליה בגין אירוע בריונות ותקיפה על רקע ויכוח במטבח. דוברות משטרת ישראל
המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשוד תושב הרצליה בגין אירוע בריונות ותקיפה על רקע ויכוח במטבח/דוברות משטרת ישראל

במשטרה מסרו כי מיד עם קבלת הדיווח על האירוע, "שוטרי תחנת יפו פתחו בחקירה ובפעולות לאיתור החשוד ועצרו אותו. בסיומה של החקירה אתמול, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד".

"משטרת ישראל פועלת בנחישות כלפי אירועי בריונות הפוגעים בתחושת הביטחון של התושבים. כמו במקרה הזה, המשטרה תמשיך למצות את כל ההליכים ותפעל ביד קשה נגד אלימות ובריונות במטרה להביא את העבריינים לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully