וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימונים ולבנת חבלה: אמצעי לחימה נמצאו באזור תעשייה בלוד

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 12:14

המשטרה ביצעה חיפוש ממוקד בעיר, במסגרתו איתרה אמצעי לחימה שונים וביניהם - שני רימוני הלם, ארבעה רימונים מוסבים ולבנת חבלה במשקל חצי קילו. חבלני המשטרה בחנו את הפריטים, ואלה הועברו להמשך בדיקה במעבדות לזיהוי פלילי

אמל"ח שנתפס אצל גנבים פלסטינים שפרצו לבסיס בדרום הארץ/דוברות המשטרה

המשטרה איתרה הלילה (שלישי) פריטי אמל"ח בשטח פתוח באזור תעשייה בלוד. החיפוש נערך במסגרת האכיפה המוגברת לסיכול הפשיעה בחברה הערבית. אמצעי הלחימה שנמצאו הם שני רימוני הלם, ארבעה רימונים מוסבים ולבנת חבלה במשקל חצי קילו.

חבלני המשטרה בחנו את הפריטים, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור, ובסיום הועברו כלל אמצעי הלחימה להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה.

רימונים שאותרו במסגרת פשיטה של המשטרה, לוד. דוברות משטרת ישראל
אמצעי הלחימה שנמצאו בלוד על ידי המשטרה/דוברות משטרת ישראל
רימונים שאותרו במסגרת פשיטה של המשטרה, לוד. דוברות משטרת ישראל
אמצעי הלחימה שנמצאו בלוד על ידי המשטרה/דוברות משטרת ישראל

מטעם המשטרה נמסר כי "תפיסת פריט האמל"ח סיכל פעילות פלילית עתידית ומצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי".

לפני כשבועיים, נעצרו תשעה חשודים בחשד להחזקת אמצעי לחימה במהלך פשיטה של המשטרה על כמה מתחמים בעיר רמלה. בפעילות מבצעית של המשטרה בשיתוף פעולה עם ימ"ר מרכז, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, איתרו הכוחות אמצעי לחימה בשכונת ג'ואריש בעיר, המוחזקים בניגוד לחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully