וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר אחרי שניסה להתאבד: גבר כבן 30 חשוד בביצוע עבירות מין כלפי קטינות ברשת

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 10:32

הגבר, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, חשוד שיצר קשר עם כמה ילדות דרך טיקטוק, ושידל אותן לשלוח לו תמונות אינטימיות. הוא נעצר על ידי המשטרה, אחרי שניסה לשים קץ לחייו בתאונת דרכים עצמית מכוונת. חקירתו הושלמה, ויוגש כנגד החשוד כתב אישום

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

המשטרה הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע לפני כתב אישום נגד גבר בשנות ה-30 לחייו, החשוד שביצע עבירות מין כנגד ילדות ונערות - כשהצעירה שבקורבנות בת 9 בלבד. החקירה החלה כאשר התקבלה תלונה על אדם שיצר קשר פסול עם קטינה וביקש לשלוח לו תמונות מיניות שלה, דרך הרשת החברתית "טיקטוק".

נפתחה חקירה סמויה במטרה לבסס נגדו ראיות לביצוע המעשים, ולאתר את כל הקטינות שנפלו קורבן למעשיו. נאספו ממצאים שקושרים את החשוד ליצירת קשר עם קטינות בגילי 15-9, שמהן ביקש לשלוח לו תמונות של איבריהן האינטימיים. חלקן נענו לבקשתו בתמימות רבה.

נערה בוכה. ShutterStock
הצעירה שבקרובנות - ילדה בת תשע. (אילוסטרציה)/ShutterStock

על פי החשד, לאחר שהגבר הבין שהתחזקו הראיות נגדו, נסע עם רכבו כשהוא שיכור, וביצע תאונת דרכים עצמית מכוונת כשהתהפך עם רכבו בסמוך למחלף הראל שביציאה מירושלים. בהמשך, התברר כי החליט לשים קץ לחייו בעקבות המעשים שביצע.

לאחר טיפול רפואי שקיבל, הועבר החשוד להמשך חקירה בתחנת המשטרה בגין שימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה, העברת מידע כוזב במחשב, הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינים והתחזות לאחר במטרה להונות.

המשטרה איתרה 9 קטינות, שעל פי החשד נפלו קורבן למעשיו. שיטת החשוד הייתה זהה כלפי כל הקטינות - הוא פנה אליהן באמצעות הרשת "טיקטוק", תוך התחזות לאחר, וביצע את העבירות המיוחסות לו. בחלק מהמקרים, השיג את התמונות האינטימיות של הנערות תוך איומים כלפיהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צילום מסך של אחד מההתכתבויות של החשוד עם הקורבן. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
פנה אליהן ברשת "טיקטוק", וביצע את העבירות. צילום מסך של התכתבויות החשוד עם אחת מהקורבנות./דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה
צילום רכבו של החשוד לאחר תאונה שביצע במתכוון. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
"לאחר התחזקות הראיות נגדו - ניסה להתאבד". רכבו של החשוד לאחר התאונה העצמית/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

רס"מ דנה אשכנזי, ראש צוות החקירה ציינה כי "מדובר במקרה של פגיעה בנערות וילדות רבות, הצעירה שבהן בת 9 בלבד, באמצעות הרשת החברתית. אותו החשוד ניצל באכזריות את תמימותן של הצעירות בכדי להפשיט אותן, לפגוע בהן ובפרטיותן. יש להגביר את המודעות בקרב צעירים, ילדים ובני נוער, לאותן הסכנות ולאותם גורמים שמנסים, ולצערנו גם מצליחים, לפגוע בהם ובנפשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully