וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע עודה קוטייר נעצר בחשד להשלכת רימוני רסס לעבר מתקני כליאה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 10:14

למרות צו איסור הפרסום, השר בן גביר צייץ את שמו של קוטייר והוסיף כי הוא ניסה "להלך אימים על השב"ס". קוטייר נעצר עם אסיר נוסף ושני קרובי משפחה מג'לג'וליה. על פי החשד, הם סחטו קצין שחשף טלפונים ניידים שהוברחו לתא מאסר. לצידם, עוכבה גם עורכת דין מוכרת מהמרכז

בווידאו: מפקד בית הכלא גלבוע מעיד בפני ועדת הבדיקה לבריחת האסירים/מערכת וואלה!

ראש ארגון הפשע עודה קוטייר נעצר בחשד להשלכת רימוני רסס לעבר מתקני כליאה, כך הודיעה היום (שלישי) המשטרה. יחד איתו, נעצרו שני קרובי משפחה מג'לג'וליה בחשד בחשד לשורת עבירות במתקני כליאה שונים בארץ. בין העבירות המיוחסות לארבעה - השלכת רימוני רסס לכלא "הדרים" ובית המעצר "אבו כביר", וסחיטה באיומים של קצין שב"ס שחשף טלפונים ניידים שהוברחו לתא המאסר של אחד החשודים. בתוך כך, עורכת דין מוכרת מהמרכז עוכבה בחשד למעורבות בפלילים.

למרות צו איסור הפרסום על שמם של המעורבים, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ בחשבון ה-X שלו את שמו של קוטייר והוסיף כי אותם עצורים ניסו "להלך אימים על שירות בתי הסוהר". החקירה, שנערכה במשך החושדים האחרונים, הבשילה לאחרונה לכדי מעצר הארבעה. אחד מהם נעצר בבית מלון במרכז הארץ כשברשותו אקדח טעון ושתי מחסניות. היום, תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט.

בית מעצר אבו כביר. משה שי, פלאש 90
בית מעצר אבו כביר/פלאש 90, משה שי

אתמול, שעון חכם וחומרים החשודים כסמים אסורים נתפסו על ידי סוהרי שב"ס בתוך עוגה שהחובאה בבית הכלא שטה סמוך לבית שאן. אנשי הצוות, שערכו בדיקה לחיפוש סמים שהוברחו אל תוך כותלי בית הכלא מצאו קופסה ובה העוגה, מוחבאת במקפיא באחד מאגפי המוסד. הם שיקפו את הקופסה ובהמשך, לאחר שהתגבר חשדם, החליטו לפרק את העוגה - שם מצאו את הפריטים שהוברחו.

בפברואר, בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרה של עובדת בכלא הדרים בחשד שהבריחה מכשירי סלולר והתקנים ניידים מסוג דיסק און קי לאסירים. החשודה, תושבת קרני שומרון, הועסקה כמנהלת איכות במרכז תעסוקה בכלא וניצלה לפי החשד את תפקידה להברחת טלפונים במהלך השנתיים האחרונות, כולל לאסירים השפוטים למאסר עולם. בחקירתה הודתה החשודה במיוחס לה. סנגורה: "היא עשתה טעות, הביעה צער ושיתפה פעולה באופן מעולה".

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully