וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של הלוחם עילי גרפינקל שנהרג בפיגוע בבנימין: "לא רוצה להתמודד עם המציאות בלעדיך"

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 0:09

בפוסט באינסטגרם תיארה האחות את האובדן העצום שחשה במהלך השבעה על אחיה הבכור. אחיה, בן 21 בנופלו, נהרג בפיגוע בבנימין לפני כשבוע וחצי, בו נפצעו 7 חיילים מירי מחבל בצומת. "אני הכי הכי רוצה לחבק אותך חיבוק ענק בלי לעזוב כי אף פעם לא עשיתי את זה"

המצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי בבנימין/דוברות בנימין

נעמה גרפינקל, אחותו של לוחם צה"ל רס"ל עילי דוד גרפינקל, שנהרג בפיגוע בבנימין לפני כשבוע וחצי, העלתה היום (שני) פוסט באינסטגרם בו סיפרה על אחיה, ותיארה את הקושי שלה להתמודד עם אובדנו. "אני לא רוצה שתיגמר השבעה, ואז צריך לחזור למציאות הכואבת", כתבה. "אני הכי הכי רוצה לחבק אותך חיבוק ענק בלי לעזוב כי אף פעם לא עשיתי את זה".

"עילי זה השבוע הכי קשה שהיה לי בחיים ואני מפחדת כי עדיין לא עיכלתי. ממש מוזר לי לשבת עם חברים שלך ולצחוק איתם, אבל באותה נשימה מרגיש לי הדבר הכי טבעי וטוב שיש. מוזר לשבת לדבר עם חבר'ה מהצוות שלך ולהכיר אותם אחרי מיליון תמונות וסיפורים עליהם, מצחיק שאם היית פה היית מתעצבן שדיברתי עם חלקם".

עוד רשמה בפוסט: "עילי עדיין לא עיכלתי. אני מתגעגעת אלייך. אני מפחדת להיות בלעדיך, בלי האח הבכור. אני רוצה לשאול אותך עוד שאלות, אני רוצה איתך עוד ארוחת שישי אחת לפחות עם מלא צחוקים, ואני אקשיב לסיפורים שלך, אני רוצה לשתף אותך בדברים אישיים ולדבר איתך, אני רוצה שתהיה ביום ההולדת של יהונתן ועדי ובבר מצווה של הלל והכי הכי אני רוצה לחבק אותך חיבוק ענק בלי לעזוב כי אף פעם לא עשיתי את זה.

"אני מפחדת מההמשך בלעדיך, אני מפחדת לעכל את מה שקורה, אני כל כך מפחדת בלעדיך. בבקשה תהיה איתי. אתה האח הגדול הכי טוב שיכולתי לבקש, עילי.

"הרבה אנשים אמרו לי שהם מרגישים אותך, אז אני מבקשת ממך שתהיה מוכן, תהיה איתי ואל תעזוב. אני מחכה לך. חשבתי עליך כשהדלקנו נרות בשישי, בכיתי, חשבתי לעצמי איפה אתה ומה אתה עושה. אם גם לך יש קידוש עם מלאכים.

עילי, אתה בטוח צוחק עליי מלא השבוע, רק תמשיך לצחוק זה הכי חשוב לי בעולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רס"ל עילי דוד גרפינקל, סתריה. דובר צה"ל
רס"ל עילי דוד גרפינקל/דובר צה"ל

רס"ל גרפינקל, בן 21 ממושב סתריה, נהרג בפיגוע בבנימין בחודש שעבר, במהלכו נפצעו שבעה לוחמים מירי מחבל לעבר מיניבוס ישראלי. האירוע התרחש סמוך לצומת הפרסה שבין ההתנחלויות דולב וטלמון, משם הצליח המחבל לברוח. הוא אותר לאחר מספר שעות, וחוסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully