וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהודה במתן שוחד לראש עיריית קריית מוצקין לשעבר: 9 חודשי עבודות שירות לדב שפיגלר

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 22:31

במסגרת הסדר, הודה שפיגלר שבשנת 2017, כשהיה פעיל בסיעה הנגדית לראש העיר המכהן דאז, חיים צורי - העביר לו מידע על הסיעה בתמורה למשרה בעירייה. פרקליטו של שפיגלר: "גורמים בעירייה הדיחו אותו לבצע עבירה, אלמלא הוא הפרשה לא היתה נחשפת"

בווידאו: דיון בכתב אישום בגין עבירות שוחד נגד חיים צורי, ראש עירית קרית מוצקין לשעבר,בימ"ש מחוזי חיפה/שלומי גבאי

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (שני) 9 חודשי עבודות שירות על דב שפיגלר, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון במתן שוחד לראש עיריית קריית מוצקין לשעבר, חיים צורי, ולמקורביו יוסי דואק ויוסי סטלקול.

שפיגלר בן ה-66, היה פעיל בסיעת "רוח חדשה" שהתמודדה בבחירות לרשות המקומית בעיר נגד צורי. הוא הודה שהעביר מידע ותכנים מתוך קבוצת הווטסאפ של הסיעה בתמורה למשרה בעירייה.

דובי שפיגלר הורשע במתן שוחד לראש עריית קריית מוצקין. ״רוח חדשה במוצקין״, אתר רשמי
9 חודשי עבודות שירות בגין שוחד. דב שפיגלר/אתר רשמי, ״רוח חדשה במוצקין״
חיים צורי בדיון כתב אישום בגין עבירות שוחד, מרמה,הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות אחרות,בימ"ש מחוזי חיפה, 17 ביולי 2023. שלומי גבאי
הציע את השוחד לשפיגלר. חיים צורי, לשעבר ראש עיריית קריית מוצקין/שלומי גבאי

גזר הדין ניתן במסגרת הפרשה בה נאשם צורי בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, פגיעה בפרטיות ושיבוש מהלכי משפט. נוסף אליו, הוגשו כתבי אישום גם נגד יוסי דואק, בעל מקומון באזור הקריות ומי ששימש כממלא מקום ראש עיריית קריית ביאליק, ויוסי סטלקול, ששימש כמנהל מערכות המידע בעיריית קריית מוצקין.

מטעם עור דינו של שפיגלר, שגיא מלח מהסנגוריה הציבורית, נמסר: "מרשי מתמודד עם בעיות בריאותיות ומצב כלכלי קשה. גורמים בכירים בעירייה ניצלו את מצבו הקשה והדיחו אותו לבצע עבירה". עוד הוסיף: "חשוב לזכור שדובי הוא שחשף את הפרשה בכך שהביע חרטה בפני יריבו הפוליטי של ראש העיר. בית המשפט אימץ את הסדר הטיעון שגילם את הנסיבות המיוחדות של המקרה ומצוקתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully