וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנבת וגם גיהצת? אישום נגד "חוטף התיקים" מפ"ת

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 21:36

הצעיר נאשם בגניבת תיקים של נשים בכמה מוקדים בעיר. מהחקירה עלה כי הוא ביצע שימוש נרחב בכרטיס אשראי של אחת הקורבנות, ומשך כספים רבים. בחיפוש בביתו תפסו השוטרים 10 טלפונים ניידים וכ-15 גרם חומר החשוד כסם מסוג קריסטל

בוידאו: תושב פתח תקווה גונב תיק מאישה ברחוב/דוברות משטרת ישראל

המשטרה הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום נגד צעיר כבן 26, תושב פתח תקווה, בחשד לחטיפות תיקים נשים בכמה מוקדים בעיר. מהחקירה עלה כי בכלל המקרים גנב החשוד את התיק וביצע שימוש נרחב בכרטיס האשראי ומשיכות כספים ברחבי העיר.

לפני כשבוע איתרו בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) בתחנת פ"ת את הצעיר, ובחיפוש בדירה בעיר תפסו השוטרים את הקטנוע על פי החשד ששימש אותו לאירועי חטיפת התיקים.

החשוד גונב תיק מאישה בפתח תקווה. דוברות משטרת ישראל
החשוד גונב תיק מאישה בפתח תקווה/דוברות משטרת ישראל

בנוסף תפסו השוטרים במהלך החיפוש בדירה 10 טלפונים ניידים וכ-15 גרם חומר החשוד כסם מסוג קריסטל. החשוד נכלא בתום חקירתו ומעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה שניהלו חוקרי היחידה. בתום החקירה, כאמור, הגישה נגדו אתמול שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לו.

עם התקדמות החקירה שניהלו החוקרים במהלכה הצטברו תלונות נוספות בעלי מאפיינים דומים הכוללים הגעה אל הקורבנות באופנוע שלוחית הזיהוי שלו מקופלת, וחטיפת תיקים מנשים שהלכו ברחוב, עמדו בתחנת אוטובוס או ישבו על ספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully