וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלך הנחשים" נעל את עצמו עם 400 נחשים - והוכש למוות על ידי קוברה

5.5.2024 / 0:15

עלי סמסודין ממלזיה מת בגיל 48 בשנת 2006 לאחר שהוכש במהלך מופע עם נחשים בקואלה למפור. לאחר מותו, מורשתו הועברה לבנו שמכונה עכשיו "נסיך הנחשים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אומן הנחשים התגרה בנחש הארסי הארוך בעולם - והוכש למוות/INSTAGRAM.COM/@NDOROBEII

גבר שנודע בכינוי "מלך הנחשים" והתפרסם בזכות מעלליו הנועזים עם נחשים, במסגרתם חטף לפחות 99 הכשות במהלך חייו, מת לאחר שנחש קוברה קטלני במיוחד הכיש אותו במהלך מופע שערך בקואלה לומפור. עלי סמסודין ממלזיה היה בן 48 כשמת בשנת 2006. הוא הוכש ביד על ידי קוברה מלכותית בזמן שהפגין את כישוריו באילוף נחשים, דבר שעשה במשך למעלה מ-25 שנה.

בנו אמג'ד חאן אמר באותו הזמן שהוא ימשיך להופיע במופעי הנחשים והעקרבים של אביו למרות הטרגדיה. "זהו מקצוע שעובר במשפחה כבר חמישה דורות. זה אורח החיים שלנו ואנחנו לא יכולים לדמיין שנעשה משהו אחר," הוא שיתף אז - ועמד במילה שלו.

הוא סיפר שאביו התקשר אליו אחרי שהוא הוכש, אבל הם לא היו מודאגים מדי כי עלי חאן הוכש פעמים רבות בעבר, כולל שלוש פעמים על ידי קוברות. עם זאת, כמה לילות לאחר מכן עלי התחיל להרגיש לא טוב ונאלץ להגיע לבית החולים במהירות. אמג'ד סיפר שאביו סבל מסוכרת, מה שעשוי היה להקשות עליו להילחם ברעל הקוברה, ומלך הנחשים אכן למרבה הצער נכנע לרעל ומת. הנחש הכיש אותו היה מסוג קוברה מלכותית - שנקרא גם רב-פתן מלכותי והוא הנחש הארסי הארוך בעולם, שהכשה שלו נחשבת למסוכנת מאוד ועל אף שלרוב הנחש יעדיף להימנע מעימות עם בני אדם, עדיין בעת הצורך הוא יכול להרוג אדם ואפילו פיל במהירות.

עלי סמסודין. מתוך יוטיוב, צילום מסך
מת מהכשת נחש. עלי סמסודין/צילום מסך, מתוך יוטיוב

בשנת 1997, הגבר האמיץ הזה שהה בתוך קופסת זכוכית נעולה עם למעלה מ-5,000 עקרבים במשך 21 יום ולאחר מכן "בילה" באותה קופסה נעולה עם 400 נחשים במשך 40 יום.

הבן שלו, אמג'ד, רצה להמשיך את המורשת הזאת, ולאחר מותו של אביו, הוא אף נישק את אותו הנחש שהרג את אביו בתוכנית טלוויזיה בשם "הכי מוכשרים בעולם".

עוד מקרים קשים
אומן הנחשים התגרה בנחש הארסי הארוך בעולם - והוכש למוות

נישק נחש כדי להשיג תמונה ויראלית - והוכש למוות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עם 400 נחשים

ו-5,000 עקרבים

אמג'ד, המוכר כיום כ"נסיך הנחשים" במלזיה, מטפל בנחשים מאז שהיה פעוט, לצד אביו. בתוכנית הוא הצביע על הנחש, הכניס את ידו לתוך פיו, ואז התכופף כדי לנשק אותו. לפני התרגיל, הוא סיפר למנחה שהוא קצת מפחד בגלל מה שקרה לאביו, אך בכל זאת נישק את הנחש.

"אין סיכוי שאני ישנה הלילה, זה היה רף חדש לגמרי של סכנה. פחדתי בטירוף בזמן שצפיתי בזה - לא יכולתי להאמין לזה", אמרה המנחה שראתה את אמג'ד מנשק את הנחש שהרג את אביו. נקווה שהוא רק לא יסיים בצורה טראגית כמוהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully