וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומן הנחשים התגרה בנחש הארסי הארוך בעולם - והוכש למוות

10.2.2020 / 0:03

מאלף נחשים באינדונזיה תפס בידיו נחש קוברה מלכותית והראה לשכנים שלו כיצד הוא משחק איתו, אלא שאז הנחש הענק התעצבן והכיש אותו ביד ובפנים. זה נגמר במוות בבית החולים כעבור כמה שעות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אומן הנחשים התגרה בנחש הארסי הארוך בעולם - והוכש למוות/INSTAGRAM.COM/@NDOROBEII

אומן נחשים ומאלף נהרג בשבוע שעבר באינדונזיה אחרי שעשה מופע מאולתר לכפריים, התגרה בנחש קוברה מלכותית שנשך אותו פעמיים. השאמן, שכונה בתקשורת המקומית בשם נורג'אני, תפס את הנחש הענק שבוע לפני כך. הוא שמר אותו בקופסת עץ, לצורכי הכנת "תרופה מסורתית", לפני שהציג אותו לשכניו בשבוע שעבר.

בסרטון נראה נורג'אני מסובב את הקוברה סביבו וצוחק, עד שהוא נהיה עצבני מאוד, ורוכן כלפיו. הנחש באורך 5 מטרים שלח את הארס שלו לעבר ידו של נורג'אני, אלא שהוא סימן לאנשים סביבו לזוז והמשיך ברוטינה המוזרה שלו. הקוברה המלכותית המשיכה והכישה אותו בפניו כשהוא ממשיך לחייך ולבצע את המופע שלו.

צפו בסרטון: (אזהרה - קשה לצפייה)

למרות שהוא התעקש שהוא המרפא הטוב ביותר בכל המחוז ומומחה לנחשים, נורג'אני היה לא מודע לכך שהנשחש איתו התעסק היה רב-פתן מלכותי או קוברה מלכותית שהוא הנחש הארסי הארוך בעולם, ושההכשה שלו עשויה להיות מסוכנת. למעשה, הקוברה הזו נחשבת למסוכנת מאוד ועל אף שלרוב הנחש יעדיף להימנע מעימות עם בני אדם, עדיין בעת הצורך הוא יכול להרוג אדם ואפילו פיל במהירות.

שעתיים לאחר המופע, נורג'אני החל להרגיש רע, פינה את עצמו לבית החולים שם נתנו לו את זריקת הנגד. למרות זאת, הרעל של הנחש כבר התפשט בגופו ועד הערב נקבע מותו. משפחתו ההרוסה הרגה את הקוברה על ידי כריתת ראשו, מעשה שאמור לגרש את כל השדים הרעים.

מפקד המשטרה באזור דדה האסואנדין אמר שהמקרה התרחש בכפר פאק אוטן, היכן שלנורג'אני היה מוניטין של התנהגות מסוכנת עם חיות בר, כשהוא מופיע לא פעם עם מופעי קסמים עם נחשים למקומיים. "זה נכון שנורג'אני ננשך ונהרג על ידי נחש", אמר השוטר, "באזור 6 וחצי בערב, הקורבן נלקח למרפאה מקומית שם טופל, אך זה היה מאוחר מדי כדי להציל אותו. הוא נקבר ביום לאחר מכן, ומשפחתו הרגה את הנחש. התושבים בכפר הכירו את הקורבן והוא נהג לשמור הרבה חיות, כולל קוברות. הוא היה טוב בטיפול באנשים בטכניקות מסורתיות, והיה ידוע בכפר כשאמן".

  • עוד באותו נושא:
  • נחש
  • קוברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully