וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיוך ענק וממכר": סמ"ר נדב כהן נפל בקרב ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 13:54

נדב, שנהרג מפגיעת נ"ט, הוא החייל ה-600 שנפל מאז פרוץ המלחמה. מכל התפקידים שהוצעו לו, הוא בחר ללכת בעקבות סבו, ולשרת את המדינה בחטיבת השריון 7. "קיבל מצטיין מג"ד ונשלח הביתה, הוא הוקפץ שלושה ימים מאוחר יותר ב-7 באוקטובר"

אמו של נדב כהן, שנהרג בעזה, אחרי שפגשה אותו לראשונה אחרי שנכנס לעזה/באדיבות המשפחה

סמ"ר נדב כהן בן 20, מחיפה, לוחם בגדוד 77, עוצבת 'סער מגולן' (7), נהרג אתמול (ראשון) מירי נ"ט בקרב בדרום רצועת עזה. נדב כהן הוא החלל ה-600 שנפל מפרוץ המלחמה. באחד מהתיעודים האחרונים שלו, נראה המפגש המרגש בין נדב לבין משפחתו לראשונה מאז 7 באוקטובר. "אחרי חודש וחצי, נדי והפלוגה יצאו מעזה לעיר הבה"דים לפגוש את האהובים שלהם", אמרה אז אמו מיכל לרנר. "נדב כמובן עשה שמירה באותו יום ונתן לכולנו לחכות לו מעל חצי שעה, אבל בסוף הגיע כהרגלו עם חיוך ענק וממכר".

"קמנו לבוקר שחור מאוד. היה הטוב שבטובים, הדובדבן שבקצפת", סיפרה עליו נטע דוברין, חברת משפחתו של סמ"ר נדב כהן. "מפני שהיה מצטיין, קיבל זימונים לכל תפקיד אפשרי שרק אפשר לחלום עליו, אבל נדב רצה לשרת את המדינה והלך עם חברים שלו לחטיבה 7 של שריון. הייתה התרגשות משפחתית שהנכד המשיך את דרכו של הסבא שלחם גם הוא בחטיבה 7. ב-4 באוקטובר הוא קיבל מצטיין מג"ד ושוחרר הביתה. כמובן שב-7 באוקטובר הוא הוקפץ".

סמ"ר נדב כהן, בן 20 מחיפה שנפל בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל
"הייתה התרגשות משפחתית שהנכד המשיך את דרכו של הסבא שלחם גם הוא בחטיבה 7". נדב כהן/דובר צה"ל

"אנחנו אבלים, שבורים, כשאומרים שאלוהים לוקח את הטובים זה הסרט שאנחנו נמצאים בו עכשיו", המשיכה. "נדי הוא הכי טוב, הכי מצטיין, הכי מקסים, עם הכי הרבה חברים, עם חיוך ענק. כולנו בהלם, המומים מהידיעה הזאת ומנסים להתמודד. מהיכרותי עם נדי הוא נתן לכולם להרגיש שיש על מי לסמוך, הוא בסדר, לא צריך לדאוג. אין לי מספיק מלים לתאר את הבחור המהמם הזה שהיום נצטרך להביא אותו למנוחת עולמים. היה מאוד מחויב, מוערך, לוחם עז נפש שהיה שבועות ארוכים בעזה ונלחם כדי שאנחנו נהיה פה. רק תרם ותרם ותרם".

"נדב היה ילד רגיש ואהוב. חקר עולם, היה במשלחות לבוסטון, לגרמניה ולחקר חלל במוסקבה. הוא התנדב ברצון ובשמחה. הנחה טקסים וחייך לעולם", סיפרה עליו מנהלת בית הספר חוגים, מילנה מירון.
גיורא סמולנסקי, שהיה מחנך הכיתה של נדב, ספד לתלמידיו: "נדב שלנו. איזה אדם הלך מאיתנו.
נער הקסם של הכיתה. החיוך הכובש והנתינה האין סופית. תמיד ראשון להתנדב, להגדיל ראש, להוביל תהליכים, לשמש דוגמא אישית. לקח תמיד חלק בשיח הכיתתי ותמיד בצורה כל כך ערכית. אני לא יודע איך זכיתי להכיר לאדם מיוחד כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully