וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפה האכזרית במחנה יהודה: הוכה באגרופים ובאלה, והופקר בדמו על רצפת השוק

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 7:53

במשך דקות ארוכות בעל עסק ואחד מעובדיו תקפו אדם שעמד בפתח המקום, באגרופים, בעיטות ואלה. הם נעלו הדלתות ונטשו את קורבנם הפצוע - כך על פי כתב אישום שהוגש בירושלים. ימים לאחר התקיפה, אחד מהנאשמים ניסה להתגייס למילואים - בניסיון להתחמק ממעצר | תיעוד קשה לצפייה

תקיפת המאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה, 9 בפברואר 2024/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תקיפה ברוטלית במחנה יהודה: בעל עסק בשוק, יחד עם אחד מעובדיו תקפו באגרופים ובאלה, במשך דקות ארוכות וכמה פעמים אדם שעמד בפתח המקום, ונטשו אותו במקום כשהוא שותת דם - כך על פי כתב אישום שהוגש השבוע.

מהאישום עולה כי באישון ליל החל התפתח ויכוח בין שני הנאשמים לקורבנם - ובמהלכו דחף אחד מהם, מנהל העסק, את הקורבן והפיל אותו על הרצפה. הוא רכן עליו, התיישב על פלג גופו העליון והכה את פניו נמרצות באגרופים.

אז, ניגש אחד מעובדי בית העסק אל פתח המקום, אחז באלה ואז החל לחבוט גם הוא בקורבן - בזמן שמעסיקו ממשיך בעצמו לתקוף. כך, במשך כשתי דקות המשיכו השניים להכות בכל חלקי גופו את הגבר המוטל על הקרקע באלימות ברוטלית, תוך שאחד מהם מורה לעוברי אורח להתרחק מהמקום.

תיעוד קשה לצפייה: היכו בעל עסק בירושלים עד זוב דם. Giphy
תיעוד התקיפה הקשה:/Giphy

דקות לאחר התקיפה הזו, בעל העסק, כך על פי האישום, יצא יצא לעבר הקורבן שוב כשהאלה בידיו והכה אותו כמה פעמים. רק אז - שני הנאשמים סגרו את בית העסק, עזבו את המקום והותירו את הקורבן שותת דם. הוא סבל מחבלות בכל גופו - ונזקק לטיפול רפואי.

שוטרים שהוזעקו למקום פתחו בחקירת התקיפה, ועצרו באותו היום את עובד העסק, צעיר בן 28 מבית שמש. ימים לאחר מכן, גם הבעלים, בן ה-33, תושב ירושלים - נתפס לאחר שניסה להתגייס לשירות מילואים, על פי החשד - כדי לחמוק ממעצר. חקירתם של השניים הובילה בימים האחרונים להגשת כתב אישום נגדם בבית המשפט המחוזי בעיר. הם מואשמים בפציעה בנסיבות מחמירות באמצעות נשק קר ע"י שניים או יותר. לצד הגשת בקשה למעצרם עד תום ההליך המשפטי, הוצא צו סגירה לעסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully