וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר גולדקנופף על משבר הגיוס: "חובטים בנו מכות - יותר מאשר בערבים"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 23:19

"מדובר פה באנשים תמימים שבסך הכל רוצים ללמוד תורה - לא רוצים שום דבר", הוסיף השר כשהתייחס במהלך חתונה שבה נכח, למשבר הגיוס ולהחלטת בג"ץ להפסקת התקצוב לישיבות - והוסיף: "מה אתם מכים בהם מכות נמרצות? להוריד להם כסף"

הרב יצחק גולדקנוף באמירה שנויה במחלוקת: "מכים אותנו יותר מאשר את הערבים"/תיעוד ברשתות החברתיות

יו"ר יהדות התורה, השר יצחק גולדקנופף, התייחס הערב (ראשון) למשבר הגיוס, וסיפק אמירה חריפה: "חובטים בנו מכות, להבדיל, יותר מאשר בערבים", כלשונו. את הדברים אמר השר במהלך חתונה חרדית שבה נכח.

לדבריו, "מה שעושים לנו, אפילו הייסורים שאנחנו צריכים לעבור עד שזה יהיה, גם זה לא מגיע לנו. מדובר פה באנשים תמימים שבסך הכל רוצים ללמוד תורה, לא רוצים שום דבר, מה אתם מכים בהם מכות נמרצות? להוריד להם כסף".

יצחק גולדקנופף, 9 בנובמבר 2023. ראובן קסטרו
יצחק גולדקנופף, 9 בנובמבר 2023/ראובן קסטרו

בחודש פברואר האחרון, השר גולדקנופף סיפק בריאיון לאתר החרדי "כיכר השבת", אמירה נוספת שעוררה מחלוקת. אז אמר כי "אף אחד מחברי הממשלה לא יפרוש ממנה" לאחר המלחמה. לדבריו, "בן גביר, לפי מספר הפעמים שהוא איים לפרוש, זה לא מראה שכשהוא מאיים הוא פורש. הניסיון מראה שהוא לא פורש. אני גם לא רואה שאף אחד פורש, למי רע פה? 64 חברי כנסת, יש משרדי ממשלה. הכל עובד ויש תקציב מסודר".

"מה, יום אחרי מלחמה הממשלה צריכה ליפול? מה שייכת הממשלה למלחמה?", אמר. לאחר שגולדקנופף נשאל על האחריות למחדל, ענה: "עכשיו זה משהו חדש. יישבו על המשוכה הזאת הרבה אנשים שירוויחו הרבה כסף לבדוק מה כאן היה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully