וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני סובלת מאוד, אני משוגעת": הוארך מעצרה של החשודה בירי באמה בצומת בית דגן

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 16:06

ביהמ"ש האריך את מעצרה של בת ה-46 ב-4 ימים ושלח אותה להסתכלות פסיכיאטרית - ברקע עבר נפשי שאיתו התמודדה. על פי החשד, ויכוח התגלע בין הבת לאימה במהלך נסיעה - השתיים יצאו מהרכב ואז ירתה החשודה באמה כמה פעמים. "יש לא מעט פעולות לבצע בתיק", ציין נציג המשטרה

בוידאו: זירת הירי בנצרת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) ב-4 ימים נוספים את מעצרה של החשודה בירי באמה - הלילה סמוך לצומת בית דגן. בנוסף בית המשפט קבע כי החשודה תעבור בדיקה פסיכיאטרית לבחינת מצבה וזאת בעקבות אינדיקציות לעבר נפשי קשה ממנו היא סובלת.

על פי החשד, החשודה בת ה-46 נסעה יחד עם אמה בשנות ה-70 לחייה בכביש 44 בסמוך למכון המטאורולוגי בצומת בית דגן, ושם לאחר ויכוח שהתגלע ביניהן, השתיים יצאו מהרכב והבת ירתה מספר פעמים באמה באמצעות אקדח שגנבה מאביה. לאחר מכן, עוברי אורח ומאבטחים של המתקן הזעיקו את המשטרה למקום. האם התקשרה בעצמה למד"א וטענה כי ירו בה וכי היא נפגעה ברגליה. היא עדיין מאושפזת בבית החולים אסף הרופא.

זירת ירי בגבר במוסך באיזור תעשייה חולון, 5 במרץ 2024. ארז הראל
האם התקשרה בעצמה למד"א ודיווחה כי נורתה. ארכיון/ארז הראל

לחשודה אין עבר פלילי אך יש חקירה פתוחה המייחסת לה ולבן זוגה ניסיון לגרום למוות בשל הפרעות נפשיות וזאת באמצעות הצתה מכוונת. "יש לא מעט פעולות לבצע בתיק", ציין נציג המשטרה רס"ב שי כהן בדיון הארכת המעצר. "בתור התחלה אני מבקש לקחת את החשודה תוך 24 שעות להסתכלות דחופה. בלי זה לא אוכל לאמוד את מצבה".

אביה של החשודה נחקר במשטרה בגין הפקרה של האקדח שבבעלותו ושעמו בוצע הירי. בחקירתו הוא טען שלבתו יש עבר נפשי קשה. לאורך הדיון החשודה צעקה, התפרצה וטענה כי היא משוגעת ורוצחת. "אני סובלת מאוד", היא אמרה. "אני משוגעת עם תעודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
"יש לא מעט פעולות לבצע בתיק", ציין נציג המשטרה. ארכיון/AP

עו"ד דורון שטרן שמייצג את החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית ביקר את העובדה שהחשודה לא נשלחה לבדיקה ראשונית שבה תיבחן כשירותה למעצר. "במצב הדברים אני מבקש להאריך את מעצרה באופן מינימאלי עד מחר. שתתבצע היום בדיקת כשירות למעצר וכך נוכל לקבל אינדיקציה למצבה".

השופט שמעון שטיין ציין בהחלטתו כי הוא "סבור שיש מקום לבדיקה פסיכיאטרית שתאשר את כשירותה למעצר וכן בעניין כשירותה הדיונית והמהותית", על כן הוא הורה על הארכת מעצרה ב-4 ימים נוספים וקבלת חוות דעת פסיכיאטרית שתקבע האם היא כשירה לעמוד לדין והאם היא אחראית למעשיה בעת ביצוע העבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully