וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל: פרס יוענק ל-3 בתי חולים בדרום

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 10:28

בתי החולים סורוקה, ברזילי ואסותא אשדוד יקבלו את "פרס הנשיא" של אוניברסיטת בן גוריון, על המענה הרפואי שלהן באירועי השבת השחורה ובמהלך תקופת המלחמה. "אות להכרת תודה עצמונה על מחויבותם הבלתי מעורערת, ועדות לחוסן שהפגינו אל מול המצוקה והשבר האיום"

בווידאו: ביה"ח סורוקה: כ-700 פצועים מתוכם כ-140 קשה ואנוש/מירב כהן

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב תעניק את "פרס הנשיא" לבתי החולים ברזילי, אסותא אשדוד וסורוקה על מתן מענה רפואי במהלך אירועי 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל - כך לפי הודעה שפרסמה הבוקר (ראשון) האוניברסיטה. "פרס הנשיא הוא אות להכרת תודה עצומה על מחויבותם הבלתי מעורערת של בתי החולים לרווחת קהילת הנגב בפרט ולמדינה בכלל, ועדות למסירות ולחוסן יוצאי הדופן שהפגינו הצוותים הרפואיים אל מול המצוקה והשבר האיום", הסבירו באוניברסיטה.

"הנכם ממלאים תפקיד מרכזי כבתי חולים חזיתיים ומרכזיים בנגב, המעניקים טיפול מסור עם מחויבות בלתי מתפשרת להצלת חיים ולהבטחת שיקום הפצועים", הדגיש נשיא האוניברסיטה פרופ' דניאל חיימוביץ. "הצלחתם במהירות וביעילות לגייס צוותים רפואיים מרחבי הארץ, תוך יצירת סביבה שיתופית שאפשרה מתן טיפול איכותי לתושבי העוטף ולחיילות וחיילים מהחזית. המסירות הבלתי נלאית של אנשי המקצוע משקפת ומדגישה את מחויבותכם למתן טיפול מיטבי בזמנים קריטיים, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר".

מנהל בית החולים אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים, מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי, ד"ר חזי לוי, ומנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, ד"ר שלומי קודש יקבלו את 'פרס נשיא האוניברסיטה' במסגרת חבר הנאמנים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. הפרס יוענק באופן רשמי בטקס שיתקיים במהלך המושב השנתי של חבר הנאמנים במהלך חודש מאי 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully