וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסרו ההגבלות הצבאיות על מתחם מסיבת הטבע "נובה"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 7:38

בהתאם להערכת מצב, הוחלט כי חלק מהאזורים בעוטף עזה לא ייחשבו יותר כשטחים סגורים. במסגרת הוצאת מרחב יער רעים מהגדרת שטח צבאי סגור, יוסרו ההגבלות הצבאיות מהמרחב שבו התקיימה מסיבת "נובה"

בווידאו: תיעוד של החורבן שנותר אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים/צילום: יותם רונן

דובר צה"ל עדכן הבוקר (ראשון) כי בהתאם להערכת מצב, הוחלט כי חלק מהאזורים בעוטף עזה לא ייחשבו יותר כשטחים סגורים. במסגרת הוצאת מרחב יער רעים מהגדרת שטח צבאי סגור, יוסרו ההגבלות הצבאיות מהמרחב שבו התקיימה מסיבת "נובה".

"מפקד פיקוד הדרום חתם על צו לשינוי השטח הצבאי הסגור במספר מרחבים בעוטף עזה ובשטחים חקלאיים. כחלק משינוי השטחים הסגורים, ייפתחו מרחבי יער רעים ומו"פ דרום. כמו כן, ייפתחו מספר שטחים חקלאיים בקיבוץ יד מרדכי ובקיבוץ מפלסים", נמסר.

קיבוץ רעים לאחר הטבח. יותם רונן
זירת מסיבת הטבע ברעים/יותם רונן
זירת מסיבת הטבע נובה סמוך לקיבוץ רעים, 26 באוקטובר 2023. יוסי זמיר, פלאש 90
ההרס בזירה/פלאש 90, יוסי זמיר
קיבוץ רעים לאחר הטבח. יותם רונן
זירת מסיבת הטבע ברעים/יותם רונן

במהלך הטבח במסיבת הטבע נרצחו 364 אזרחים ונפצעו עוד מאות אחרים. מלבדם נחטפו 44 ישראלים על ידי המחבלים לרצועת עזה, כשאחדים מהם שוחררו במסגרת עסקת החטופים. חלק ממשתתפי המסיבה הצליחו להימלט מהטבח לשדות באזור. כמה מהם נמלטו ליער הסמוך, נוספים מצאו מחסה בפרדס תפוזים סמוך וחלקם הצליחו להגיע למושב פטיש שבמועצה אזורית מרחבים. חלק אחר הגיע על ידי המשטרה לתחנת המשטרה של אופקים שבעצמה ניסתה להשתלט על הקרב והטבח בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully