וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: כטב"ם ישראלי פגע ברכב האו"ם בלבנון, פצועים במקום

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 14:35

על פי הדיווחים, התקיפה הייתה בכפר רמיש הסמוכה לגבול הישראלי, כשברכב נסעו נורבגי, צ'יליאני, ספרדי ומתרגם לבנוני מטעם יוניפי"ל. בצה"ל התנגדו: "בניגוד לפרסומים, לא תקפנו הבוקר רכב יוניפי"ל ברמיש". אמש, חוסל מהאוויר מפקד בכיר בחיזבאללה בעת שנסע ברכבו

תיעוד החיסול של סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים בחיזבאללה, עלי עבד אלחסן נעים, 29 במרץ 2024/דובר צה"ל

בלבנון דיווחו כי כטב"ם של חיל האוויר הישראלי פגע היום (שבת) ברכב של יוניפי"ל מטעם האו"ם בסמוך לגבול עם ישראל. התקיפה אירעה בכפר רמיש שבדרום לבנון, כשברכב נסעו נורבגי, צ'יליאני, ספרדי ומתרגם לבנוני מטעם הארגון.

צה"ל הוציא הודעה בה הכחיש את תקיפת רכב יוניפ"יל של האו"ם. "בניגוד לפרסומים, צה"ל לא תקף הבוקר רכב יוניפי"ל במרחב רמיש", נמסר. ביוניפי"ל אמרו שארבעה פקחים שלהם נפגעו מפיצוץ פגז בדרום לבנון. בהודעה שפרסמו הם לא ייחסו אותה לשום צד.

רכב הותקף בעיירה באזוריה בדרום לבנון, 29 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חיסולו של עלי עבד אלחסן נעים אמש כשנסע ברכבו בדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש, בצה"ל לקח אחריות על החיסול של עלי עבד אלחסן נעים, כשתקף וחיסל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מוקדם יותר היום במרחב אל-באזוריה שבדרום לבנון. סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים בחיזבאללה, עלי עבד אלחסן נעים חוסל מהאוויר בעת שנסע ברכבו ונחשב מוקד ידע משמעותי בארגון.

עוד דווח ברשתות הערביות על תקיפות נרחבות של צה"ל בסוריה. אל מיאדין, סוכנות המזוהה עם חיזבאללה דיווחה כי התקיפה הישראלית יצאה מדרום מזרח לעיר חלב וכוונה לכמה מטרות באזור הפרברי בעיר. מקור בצבא סוריה מסר הלילה לרשת אל מיאדין הלבנונית כי כמה אזרחים וחיילים נהרגו בתקיפה. עוד מסר כי בתקיפה נגרם נזק לרכוש. אתמול, דווח בתקשורת הערבית כל פיצוץ עז שנשמע סמוך לדמשק. בהמשך דווח על שני אנשים שנפצעו בהתקפה הישראלית במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully