וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הביטחון: נגביר את קצב התקיפות בצפון ונרחיב את המערכה

עודכן לאחרונה: 29.3.2024 / 17:23

בעת ביקור בפיקוד הצפון צפה יואב גלנט בחיסולו של סגן מפקד יחידת הטילים של חיזבאללה. "אנחנו הופכים מהודפים לרודפים אחרי חיזבאללה", אמר השר. לדבריו, צה"ל מגיע לכל מקום שבו נמצא הארגון, כולל בירות, בעלבכ, צור, צידון ו"גם מקומות הרבה יותר מרוחקים כמו דמשק"

דברי שר הביטחון יואב גלנט/תקשורת משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, קיים היום הערכת מצב בפיקוד הצפון יחד עם מפקד הפיקוד האלוף אורי גורדין וקציני המטה בפיקוד. גלנט צפה בחיסולו של סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של חיזבאללה, וקיבל סקירה על הפעולות המתבצעות במכלול המודיעין לביצוע סיכולים נוספים. השר גלנט שיבח את הפעולות המתבצעות בשטח להגנה על הגזרה ולהתקפה נגד מחבלי חיזבאללה בשטח לבנון וסוריה.

השר אמר בתום הערכת המצב: "הגעתי היום לפיקוד הצפון כדי לבחון מקרוב עוד סיכול מוצלח כמו שנעשה הבוקר נגד מפקד בחיזבאללה. התוצאות של פיקוד הצפון מרשימות מאוד והמערכה מנוהלת ברמה גבוהה מאוד. "אנחנו הופכים מהודפים לרודפים אחרי חיזבאללה, בכל מקום שחיזבאללה נמצא אנחנו מגיעים. זה נכון לביירות, בעלבכ, צור, צידון, נבטיה ולכל רוחב הגזרה וזה נכון גם למקומות הרבה יותר מרוחקים כמו דמשק ועוד - בכל מקום שבו אנחנו צריכים לפעול, אנחנו נפעל".

שר הביטחון יואב גלנט בפיקוד הצפון, 29 במרץ 2024. דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט בפיקוד הצפון, 29 במרץ 2024/דובר צה"ל
אתר שהופצץ על ידי ישראל בלבנון. רויטרס
אתר שהופצץ על ידי ישראל בלבנון/רויטרס

עוד אמר גלנט: "מי שאחראי לנזק החמור בלבנון זה חיזבאללה ומי שאחראי לכך שיש נפגעים רבים בארגון החיזבאללה זה נסראללה באופן אישי. יש להם למעלה מ-320 מחבלים שנהרגו, ואנחנו נגבה מחיר על כל פעולה שתצא מלבנון. אנחנו נגביר את הקצב ונרחיב את המערכה - ככה אמרתי השבוע בוושינגטון למזכיר ההגנה אוסטין, ככה אמרתי לעמוס הוכשטיין השליח המיוחד ולאחרים וכך הנחתי היום את צה"ל בפיקוד הצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully