וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ הקימה צוות מו"מ לקראת איחוד עם העבודה ומחנה השמאל

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 21:32

ברקע ההתמודדות של יאיר גולן על ראשות מפלגת העבודה, ועידת מרצ אישרה הקמת צוות מו"מ שיוסמך לשאת ולתת מטעמה לקראת איחודים לבחירות הבאות. ראש הצוות תומר רזניק: "בכוונתנו להפגש עם הגורמים הרלוונטיים - בראש ובראשונה בעבודה ובתנועות המחאה, לא נגיע לפיצול כוחות"

מרב מיכאלי מתעמת עם שוטרים בנתיבי איילון/דוברות מפלגת העבודה

ועידת מרצ אישרה היום (חמישי) הקמת צוות מו"מ שיוסמך לשאת ולתת מטעם המפלגה לקראת איחוד עם מפלגת העבודה ובמחנה השמאל. בראש הצוות יעמוד תומר רזניק, מזכ"ל מרצ, ויהיו חברים בו חברי הכנסת לשעבר מטעם המפלגה מיכל רוזין, אבשלום וילן וקולט אביטל, לצד יו"ר הנהלת המפלגה אורי זכי. כמו כן, מזכ"ל מרצ לשעבר דרור מורג ישמש יועץ אסטרטגי חיצוני לצוות.

ראש הצוות והמזכ"ל תומר רזניק אמר כי לא אין בכוונתם להגיע לפיצול כוחות בבחירות הקרובות, וכי הם יפגשו עם כולם. "בכוונתנו להפגש עם כל הגורמים הרלוונטיים - בראש ובראשונה במפלגת העבודה ובתנועות המחאה - כולל חברי הכנסת והמועמדים לראשות העבודה במטרה שיבהירו באופן ברור את כוונותיהם, כדי שלא נגיע בבחירות הקרובות למציאות של פיצול כוחות".

יו"ר מרצ, זהבה גאלון במהלך הצבעתה בבחירות 1 בנובמבר 2022. רועי עלימה, פלאש 90
לא עברו את אחוז החסימה בבחירות האחרונות לממשלה. יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון/פלאש 90, רועי עלימה

יאיר גולן: "זה הזמן לחיבורים"

לפני כמה ימים חבר הכנסת לשעבר מטעם המפלגה יאיר גולן, שהודיע כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה, השיק את הקמפיין שיוביל להקמת המסגרת הפוליטית הרחבה במחנה הליברל דמוקרטי: 'הדמוקרטים'. "זה הזמן לחיבורים", אמר גולן ביום ה. אנחנו צריכים לאסוף את הקיים, יחד עם המסורת המפוארת של תנועות העבודה ומרצ", אמר גולן. "אני מחוייב להקמת המסגרת הזו ואממש זאת מיד לאחר שאבחר ליו"ר העבודה". נעמה לזימי וגלעד קריב הביעו בו תמיכה.

"בשנה האחרונה ראינו שיש בישראל ציבור ליברלי גדול ונחוש. הוא זקוק למנהיגות פוליטית אמיצה, שתשכיל לאחד ולא לפלג ושתדע להילחם על הערכים הדמוקרטיים ולשים את טובת המדינה מעל לאינטרסים אישים ומפלגתיים צרים". לדבריו, "נקים מפלגה דמוקרטית רחבה שרוצה בישראל חזקה וחופשית שתציע אלטרנטיבה לשלטון המושחת והמשיחי שמוביל את ישראל לתהום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully