וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובה, אקדח ושישה רימונים: המשטרה בנתניה עצרה חשוד בהחזקת נשק לא חוקי

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 18:39

הנשק התגלה בחניון תת קרקעי, במהלך פעילות יזומה נגד אחזקת נשק לא חוקי. המשטרה עצרה את החשוד, בן 42, ואיתו אדם נוסף, בתום מרדף בצפון העיר. במכוניתו התגלה גם רובה צלילה. מעצרו הוארך עד לתאריך 2 באפריל

בווידאו: מצבור כלי נשק גדול נחשף עי השוטרים באום אלפחם. 24.03.24/דוברות המשטרה

שוטרי מחוז מרכז עצרו אתמול (רביעי) תושב נתניה בחשד להחזקה לא חוקית של כלי נשק ואמצעי לחימה. התושב נעצר במהלך פעילות יזומה נגד אחזקה לא חוקית בנשק. השוטרים הגיעו לחניון תת קרקעי בעיר, ובחיפוש שערכו שם התגלה רובה מסוג M-4, אקדח, לבנת חבלה שישה רימוני יד.

לאחר מכן פתחה המשטרה במרדף אחרי חשוד באחזקת הנשק בצפון העיר נתניה, שבמהלכו עצרה את החשוד, גבר כבן 42, ואדם נוסף שהיה עימו. ברכבו של החשוד התגלה רובה צלילה. מעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 2 באפריל, בהתאם לצורכי החקירה. מעצרו של החשוד השני הוארך עד מחר.

הרימונים שהתגלו אצל תושב נתניה, 27 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
הרימונים שהתגלו אצל תושב נתניה, 27 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

בתחילת השבוע תפסו שוטרי תחנת אום אל-פחם במחוז חוף מצבור כלי נשק גדול בעיר שנקבר בין היתר מתחת לאדמה. כך, על פי החשד, סיכלה המשטרה התארגנות לאירוע ירי ברקע סכסוכי עבריינים במגזר הערבי. בין הנשקים שנמצאו היו קלאצ'ניקוב, אקדחים, מחסניות, תחמושת, חלקי רובה ואף סמים החשודים כמאות כדורי אקסטזי וקריסטל. התפיסה בוצעה במסגרת פעילות מבצעית יזומה של כוחות המשטרה בעיר לאיתור והחרמת נשק ואמצעי לחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully