וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב יכנס בקרוב ללשכת ראש העיר חיפה; למרות בקשתו - חפיפה לא תהיה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 14:05

יהב, שעזב את הלשכה לפני 5 שנים, כשהודח על ידי קליש רותם - ניצח בבחירות האחרונות בסיבוב ה-2 את עציוני ויחזור לתפקיד. בנאום הזכייה הבטיח שיערוך חפיפה עם רותם, "אם היא תסכים". אולם, זו לא נראתה בהיכל העירייה מאז הפסדה, ומסתבר שהשאירה מסר ברור על שולחן הלשכה

לא מחכים לעזיבת ראש העיר קליש: עובדי עיריית חיפה חוגגים את ניצחון יונה יהב/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש העיר הנבחר של חיפה, יונה יהב, צפוי להיכנס ביום ראשון הקרוב ללשכת ראש העיר - שאותה עזב לפני חמש שנים כשהודח על ידי עינת קליש רותם. בבחירות הקרובות, יהב ניצח בסיבוב שני את דוד עציוני, ובנאום הזכייה הבטיח כי יערוך חפיפה מסודרת עם קליש, "אם היא תסכים" - אלא שלפי פוסט שהעלתה היום (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלה, מסתמן שזה לא יקרה.

רותם לא ממש נראתה בהיכל העירייה מאז זכתה למפלה בסיבוב הראשון של הבחירות. על השולחן בלשכת ראש העיר, היא השאירה ליהב קופסת שוקולדים מאיטליה ומכתב לקוני המפנה למסמך סיכום אודות עשייתה בקדנציה שלה, "קצר ענייני וחלקי", כלשונה.

ראש העיר היוצאת, עינת קליש רותם, במכתב לראש העיר הנכנס, יונה יהב, 28 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"השארתי היום לראש העיר הנכנס את כל המידע המרכזי והמשמעותי"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זה דה ז'ה וו לכניסתה לתפקיד - אז הציע יהב להעביר לה חפיפה מסודרת. היא, אז ומאז, לא התכבדה בלהיעזר בניסיונו אחרי 15 שנה בתפקיד, כהונתו כח"כ, כעוזרו של ראש העיר ירושלים טדי קולק ועוד. גורם בכיר בעירייה אמר כי בחמש השנים שלה בתפקיד היא נמנעה מלדבר איתו.

כאמור, בפוסט שהעלתה בפייסבוק היא מדווחת: "השארתי היום לראש העיר הנכנס את כל המידע המרכזי והמשמעותי", מודה לציבור על הזכות שניתנה לה אבל אין הכרה בכישלון או לפחות הודאה בתבוסה הצורבת עם נטישת 90% ויותר מתומכיה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully